PC Pro Magazine antaa korkeat arvosanat Raritan Computerin Dominion KX:lle

17 tammi, 2005, 12:30 GMT Kohteesta Raritan Computer Inc.

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, Alankomaat, January 17 /PRNewswire/ -- Raritan Computer Inc., IT-infrastruktuurilaitteistojen sekä niillä ajettavien tehtävien kannalta kriittisten sovellusten ja palveluiden hallintaratkaisujen johtava tuottaja ilmoitti tänään, että PC Pro -aikakauslehti on myöntänyt viisi tähteä Raritanin KVM (näppäimistö, video, hiiri) ‑etähallintakytkimelle, Dominion(R) KX:lle.

Raritanin Dominion KX216:lle myönnettiin korkein luokitus, koska se on "hyvin rakennettu KVM-kytkin, jota luonnehtivat verkonhallintaominaisuuksien hieno valikoima, nopea kauko-ohjauksen toiminta ja hyvät turvallisuustoimenpiteet, jotka on täydennetty muutamalla käytännöllisellä, lisävarusteena saatavalla virranohjaimella", tietokoneaikakauslehden arvostelija Dave Mitchell sanoi.

Mitchell huomautti myös, että Dominion KX216 " tarjoaa paremman vastineen rahalle kuin muut tuotteet, kuten vastaavasti varustettu Avocent DSR1161. Vaikka CIM-laitteiden hinnassa ei ole eroa, Avocentin lisävarusteena saatava hallinta- ja katseluohjelmisto lisäävät kokonaiskustannuksia huomattavasti."

"Teollisuusasiantuntijat ja asiakkaamme pitävät Dominion KX:ää edelleen parhaana datakeskuksissa ja etätoimistoissa olevien palvelimien ja IT-laitteiden turvalliseen etäohjaukseen soveltuvana digitaalisena KVM-kytkimenä", Raritan Europen toimitusjohtaja Peter Moerland kertoi.

Dominion KX on kokonaan itsenäinen järjestelmä, jonka kaikki ominaisuudet on rakennettu sisälle laitteeseen, autentikointi ja pääsy Internetiin mukaan luettuna. Kytkettyään palvelimet ja laitteet standardin UTP-kaapelin avulla KX:ään käyttäjät voivat yksinkertaisesti asettaa IP-osoitteen ja aloittaa laitteistojen hallinnan. Laitteen edistyneet ominaisuudet sisältävät muun muassa 128-bittisen salauksen näppäimistö- ja hiirisignaalien lisäksi myös videosignaaleille, Ethernet-kaksoisliitännät verkkoylimäärää varten sekä erillisen modeemiportin, jonka avulla serveriin saadaan yhteys myös verkkohäiriöiden aikana. Dominion KX on varustettu sisäänrakennetuilla autentikointiominaisuuksilla, mutta se voidaan integroida helposti myös olemassa oleviin autentikointijärjestelmiin, kuten LDAP, RADIUS ja Active Directory(TM).

PC Pron Dominion KX:ää koskeva arvostelu on luettavissa kokonaisuudessaan sivustolta http://www.pcpro.co.uk/reviews/63456.

Tietoa PC Prosta

Ensijulkaisustaan kuluneen vuosikymmenen aikana PC Pro on osoittautunut korvaamattomaksi yrityskäyttäjien IT-tietolähteeksi. Dennis Publishingin kuukausijulkaisun levikki on yli 100 000 kappaletta. Teknisesti kokeneisiin yritysammattilaisiin keskittyvän PC Pron maine perustuu laajoihin ja arvovaltaisiin tuotetestauksiin sekä viihdyttäviin ja tietopitoisiin kommentteihin ja erikoisartikkeleihin.

Tietoa Raritan Computerista

Somersetissa, New Jerseyn osavaltiossa sijaitseva Raritan Computer Inc. on IT-infrastruktuurilaitteistojen, kuten palvelimien ja verkkolaitteistojen sekä niillä ajettavien tehtävien kannalta kriittisten sovellusten ja palveluiden hallintaratkaisujen johtava tuottaja. Raritanin erittäin luotettavien ja komentoihin vastaavien KVM (näppäimistö, video, hiiri) ‑kytkimiin, sarjakonsoliservereihin, etäyhteystuotteisiin ja hallintaohjelmistoihin perustuvien IT-hallintaratkaisujen avulla yritykset voivat löytää ongelmat nopeasti sekä päästä käsiksi vikoihin ja korjata ne mistä tahansa ja milloin tahansa. Tällä voidaan yksinkertaistaa ja nopeuttaa datakeskusten työprosesseja, kuten tapaus-, ongelma- ja muutoshallintaa ja siten parantaa palvelunopeutta ja henkilökunnan tuottavuutta. Raritanin ratkaisuja käytetään yli 50 000 datakeskuksen ja muun IT-kohteen hallintaan kaikkialla maailmassa. Raritanin Peppercon OEM-osasto kehittää, valmistaa ja markkinoi kehittyneitä,laitteistopohjaisia etähallintatuotteita, jotka perustuvat digitaaliseen KVM-over-IP- ja IPMI-teknologioihin. Vuonna 1985 perustettu Raritan viettää teknisen innovaation ja tuottavan kasvun 20-vuotisjuhlaa. Raritanilla on 32 erillistä toimipistettä ja sen tuotteita on myynnissä 76 maassa. Lisätietoja saat sivustolta raritan.nl

Kaikkien tekstissä esiintyvien tavaramerkkien oikeudet kuuluvat niiden omistajille.

Sivusto: http://www.raritan.com

LÄHDE Raritan Computer Inc.