Peppercon ja Amphus laajentavat yhdessä ManageSite-ohjelmiston yrityksenlaajuisia hallintatoimintoja

10 marras, 2004, 07:00 GMT Kohteesta Raritan Computer

ZWICKAU, Saksa, ja SAN JOSE, Kalifornia, November 10 /PRNewswire/ --

- Amphus tukee Pepperconin KVM-over-IP-tekniikkaa -

Peppercon, Raritan Computerin OEM-divisioona, ja Amphus ilmoittivat tänään, että ne lisäävät yhdessä uusia etähallintaominaisuuksia Amphusin ManageSite(TM)-hallintaohjelmistoon. ManageSite tukee näin Pepperconin eRIC(R)KVM-over-IP -etähallintakortteja, jotka antavat palvelimille KVM-over-IP-ominaisuudet palvelinten etäkäyttöä ja -hallintaa varten.

Tämän ansiosta IT-ammattilaiset voivat hallita eRIC-korteilla varustettuja palvelimia ManageSite-ohjelmiston avulla. Se on Web-sovellus, joka automaattisesti havaitsee, varaa, valvoo ja hallitsee x86-pohjaisia Linux- ja Windows-palvelimia, blade server -palvelimia, työasemia ja IPMI-yhteensopivia laitteita sekä etätoimintona että paikallisesti.

Liittymällään, joka voi kommunikoida eRIC-etähallintakortin kanssa, ManageSite auttaa poistamaan KVM-tuettujen laitteiden ja toisen infrastruktuurin hallintaratkaisujen väliset "konsolihypyt". eRIC tarjoaa myös virran kierrätystoimintoja, joilla etäkäyttäjät voivat käynnistää uudelleen palvelimia, mikä on tärkeä ominaisuus lukkojen takana olevien tietokeskusten hallinnassa.

Raritan Computerin OEM-divisioonana Saksassa toimiva Peppercon keskittyy KVM-over-IP-PCI-korttien ja upotettujen etähallintajärjestelmien kehittämiseen. Raritan Computer on johtava KVM-laitteiden (keyboard, video, mouse), sarjakonsolien ja IT-infrastruktuurin etähallintaratkaisujen kehittäjä.

"Sisällytimme eRIC KVM-over-IP -kortin ManageSiten tukemiin laitteisiin ja liittymiin asiakaskysynnän takia", sanoi Henry Fung, Amphuksen toimitusjohtaja. "Tällä hetkellä IPMI-yhteensopivia palvelimia ostavat asiakkaat haluavat sekä uusien ympäristöjen että olemassa olevan KVM-kytkimiin liitetyn infrastruktuurin hallintaan yksinkertaisen, integroidun ratkaisun, joka on vain yksi Web-sovellus. Lähes kaikilla asiakkailla on sekaympäristöjä. Niiden hallintaan käsittää usein yhdistelmän, jossa on KVM over IP, IPMI, Wake-on-LAN (WOL) ja asiakashallintaohjelmisto. Asiakkaamme haluavat koko infrastruktuurilleen yhden Web-perustaisen hallintaratkaisun. ManageSite tarjoaa sellaisen."

"Meitä ilahduttaa se, että Amphus lisää KVM-etähallinnan tuen yhteistyössä Pepperconin kanssa yrityksille suunnattuun ManageSite-hallintaohjelmistoonsa", sanoi tohtori Christian Patz, Pepperconin toimitusjohtaja. "Asiakkaat hyötyvät siitä, että KVM-käyttö- ja valvontaominaisuudet on lisätty ManageSiten integroituun Web-sovellukseen, jolloin he voivat helposti, edullisesti ja tehokkaasti hallita IT-infrastruktuuriaan. Tämän päivän julkistus vie Pepperconin askeleen lähemmäksi päämääräänsä eli yhteiskäytettävyyden laajentamista tietokeskusten johtavien hallintajärjestelmien kanssa."

Pepperconin eRIC-kortteja tukeva ManageSite-ohjelmisto on heti saatavilla.

Amphus, Inc.

Amphus, jonka pääkonttori on San Josessa Kaliforniassa, on johtava integroitujen palvelimen hallintaratkaisujen toimittaja. Sen ratkaisut vähentävät huomattavasti yritysten tietokeskusten IT-käyttö- ja pääomakustannuksia palvelinten ja työasemien varaus-, valvonta- ja hallintatoimintojen ansiosta. Lisätietoja saa numerosta (408) 467-2100 tai osoitteesta http://www.amphus.com.

Raritan Computer, Inc.

Raritan Computer Inc. on tietokeskusten ja etätoimistojen palvelinten ja muiden IT-laitteiden suojatun käytön, valvonnan ja hallinnan IT-infrastruktuurin hallintaratkaisujen johtava toimittaja. Raritanin tuotteiden avulla valvotaan ja hallitaan miljoonia palvelimia yli 50 000 tietokeskuksessa, tietokoneiden testilaboratoriossa ja muissa toimipaikoissa eri puolilla maailmaa. Olipa kyseessä pieni tai suuri yritys, Raritanin yhteensopivien ja skaalattavien digitaalisten ja analogisten KVM-tuotteiden, sarjakonsolituotteiden ja etäyhteystuotteiden kattava linja tarjoaa IT-ammattilaisille IT-laitteiden hallintaan luotettavimpia, joustavimpia ja suojatuimpia ratkaisuja, jotka samalla parantavat toiminnan tuottavuutta. Raritanin OEM-divisioona Peppercon kehittää, valmistaa ja markkinoi pitkälle kehitettyjä ja laitepohjaisia etähallintatuotteita, joiden toiminta perustuu digitaaliseen KVM-over-IP- ja IPMI-tekniikkaan. Vuonna 1985 perustettu Raritan on kuluneiden 19 vuoden aikana tasaisesti kasvattanut tuottoaan ja lisännyt teknistä innovaatiotaan. Raritanilla on 32 toimipaikkaa, ja sen tuotteita on saatavissa 76 maassa. Lisätietoja yrityksestä on osoitteessa Raritan.com.

Kaikki tavaramerkit ovat vastaavien omistajiensa omaisuutta.

Mediayhteyshenkilöt:

Amphus
    Henry Fung
    Puh.: +408-467-2100
    Sähköposti: hfung@amphus.com
    San Jose, Kalifornia, USA

Peppercon
    Raritan Computerin OEM-divisioona
    Cornelia Jannasch
    Puh.: +49 375 271 349 - 0, suoravalinta - 33
    Sähköposti: cja@peppercon.de
    Zwickau, Saksa

Raritan Computer Europe B.V.
    Robert-Jan van Espelo
    Puh.: +31102844056