PR Newswire lanseeraa MEDIAgilityn(TM)

16 joulu, 2008, 10:38 GMT Kohteesta PR Newswire Association LLC

LONTOO, December 16 /PRNewswire/ --

- Uuden PR Newswiren palvelun avulla yritykset voivat hallita PR-kulujansa

Budjetin koosta huolimatta erilaiset suhdetoiminnan tekijät voivat hyödyntää tuotteen tarjoamia mediatietoja, jotka ovat maailman johtavien mediatietotuotteiden taustalla.

Tänään maailman johtavan julkaisu- ja yritysuutispalvelun, PR Newswiren julkaiseman MEDIAgilityn(TM) avulla asiakkaat voivat hankkia tietoja tai tai julkaista omia lehdistötiedotteitaan PR Newswiren tietokannassa. Tämän palvelun avulla suhdetoiminnan ammattilaiset voivat kohdistaa kampanjansa haluamaansa mediaan sen maantieteellisestä sijainnista riippumatta ja tavoittaa jopa yli 540 000 tietokannan journalistia.

MEDIAgility(TM) eroaa muista mediayhteystietotietokannoista siten, että asiakas voi itse hallita kulujaan, joko hankkimalla vuositilauksen tai maksamalla jokaisesta käyttökerrasta erikseen. Tämä on mahdollista online-maksumenettelyn avulla.

PR Newswiren tietotuotepäällikkö Chris Jackson sanoo: "Lisäämällä MEDIAgilityn valikoimaamme voimme tarjota ajantasalla olevan tietolähteen, joka on asiakkaan tavoitettavissa millä tahansa Internet- tai mobiililaitteella. MEDIAgilityn käyttömaksumalli houkuttelee erityisesti pienen käyttömäärän tai mediatietoja harvoin hyödyntäviä käyttäjiä, kun taas yritykset, joilla on laaja-alaista PR-toimintaa, voivat edelleen käyttää lippulaivatuotettamme MEDIAtlasta."

Tuote on suunniteltu tarjoamaan helposti hyödynnettäviä huippuluokan mediatietojen, ja sillä on takuu siitä, että jos uutinen ei saavuta tavoittelemaanne henkilöä, sinua ei veloiteta palvelusta. MEDIAgility helpottaa PR-budjetin hallintaa kaikissa liiketoimintaympäristöissä.

"Kilpailun alati kiristyessä on yhä tärkeämpää, että tarjoamme joustavia ratkaisuja asiakkaillemme. Julkaisemalla MEDIAgilityn(TM) annamme kaikkien käyttöön saman sisällön, joka on maailman johtavien mediatietotuotteiden taustalla. Se, mikä ennen oli vain vuosimaksun maksaneiden käytettävissä on nyt kaikkien saatavana tavalla, jolla kuluja on helppo hallita", sanoo PR Newswire EMEAI:n tuotepäällikkö Bill Leask.

MEDIAgility-käyttöympäristön toimittaa Roundpoint, joka on mobiileihin Internet-ratkaisuihin erikoistunut yritys.

Tietoja PR Newswiresta

PR Newswire Association LLC (http://www.prnewswire.com/) tarjoaa sähköisiä jakelu-, kohdistus-, mittaus- ja multimediapalveluita kymmenille tuhansille yritysasiakkaille, hallituksille, yhdistyksille, ammattiasiakkaille, hyväntekeväisyysjärjestöille ja muille asiakkaille maailmanlaajuisesti. PR Newswiren avulla nämä organisaatiot saavuttavat erilaisia tärkeitä yleisöjä, kuten uutismediat, investointiyhteisön, hallitusten päätöstentekijät ja yleisön ajan tasalla olevilla ja kattavilla uutisilla.

Vuonna 1954 perustetulla PR Newswirellä on toimistoja 14 maassa, ja se lähettää rutiininomaisesti asiakkaidensa ilmoitukset toimistoihin 170 maassa yli 40 kielellä. Uusinta viestintätekniikkaa käyttävän PR Newswiren sisältöä pidetään esimerkillisenä uutisreporttereiden, investoijien ja uutislähteitä seuraavien henkilöiden parissa. PR Newswire on maailmanlaajuisen johtavan liiketoimintamediayrityksen United Business Media Limitedin tytäryhtiö, joka palvelee ammattimaisia kaupallisia yhteisöjä kaikkialla maailmassa. Lisätietoja löytyy osoitteesta http://www.unitedbusinessmedia.com.

Tietoja United Business Media Limited -yrityksestä (http://www.unitedbusinessmedia.com)

United Business Media Limited (UBM) on maailmanlaajuinen media- ja markkinointipalveluyritys, joka tiedottaa markkinoita ja yhdistää ostajat ja myyjät tapahtumissa, verkossa, painotuotteissa ja tiedoissa, joiden avulla ne voivat tehdä liiketoimintaansa menestyksellisesti. UBM palvelee ammattimaisia ja kaupallisia yhteisöjä, ATK-ammattilaisista lääkäreihin, journalisteista jalokivikauppiaisiin, maanviljelijöistä apteekkareihin kaikkialla maailmassa. UBM:llä on yli 6 500 työntekijää yli 30 maassa. UBM:n Yhdysvalloissa toimivia yrityksiä ovat CMPMedica, Commonwealth Business Media, Everything Channel, PR Newswire, RISI, TechInsights, TechWeb ja Think Services. UBM on listattu Lontoon pörssissä (UBM.L), ja sen markkinapääoma on USD 2,5 miljardia.

Tietoja Roundpointista

Roundpoint on toimittanut mobiilipalveluja yli 10 vuotta. Cambridge Consultantsin haaraosastolla, Roundpointilla, on toimistoja Lontoossa, Cambridgessa ja San Franciscossa ja sen asiakaskuntaan kuuluu useita blue chip -asiakkaita. Roundpoint tarjoaa täydellisiä mobiiliratkaisuja, jotka sisältävät mobiilit julkaisut, hälytykset, mobiilin markkinoinnin, mobiilit liiketoimintasovellukset, tapahtumaoppaat, mobiilin koulutuksen ja konsultoinnin. Lisätietoja löytyy osoitteesta http://www.roundpoint.com

Saat lisätietoja PR Newswire -tuotteista ja palveluista lähettämällä sähköpostia osoitteeseen marketing@prnewswire.co.uk

tai menemällä osoitteeseen http://www.prnewswire.co.uk