PR Newswire panostaa Pohjoismaihin

16 kesä , 2005, 13:00 BST Kohteesta PR Newswire

LONTOO, June 16 /PRNewswire/ -- PR Newswire julkaisi tänään suunnitelmansa lisätä panostusta Pohjoismaissa - Norjassa, Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Islannissa - tarjoamalla pohjoismaisille yrityksille maailmanlaajuisen viestintäpaketin.

Erityisen pohjoismaisia asiakkuuksia hoitavan tiimin muodostaminen on osoitus PR Newswiren parantuneesta mukanaolosta kyseessä olevalla alueella. Tämä tapahtui aikaisemmin Hugin ASA:n kautta, mutta uusi tiimi vastaa nyt yritysviestinnän uusiin toiveisiin ja vaatimuksiin Euroopassa ja kaikkialla maailmassa.

"Yhteistyömme Huginin kanssa oli tuloksellista meille ja asiakkaillemme, joille tarjottiin PR Newswiren palveluita Huginin ohjelmistopaketin avulla," totesi Lisa Ashworth, PR Newswiren Euroopan toimintojen johtaja. "PR Newswire on jo osoittanut olevansa luotettava jakelukanava suurille monikansallisille yhtiöille, mukaan lukien tietoliikenne-, finanssi-, kuljetus- ja lääketeollisuusalat. Toivomme, että voimme tulevaisuudessa tarjota laajentuneen palveluvalikoimamme ja maailmanlaajuisen tuotepakettimme kaikille pörssiyhtiöille Pohjoismaissa."

Pohjoismaisilla yrityksillä on välittömästi pääsy PR Newswiren laajaan jakeluverkkoon ja MEDIAtlas(TM)-palveluun, joka on laajin mediaa palveleva verkkotietokanta maailmassa. Sen sisältämästä 460 000 toimittajasta yli 16 000 media- ja taloustoimittajaa on Norjassa, Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Islannissa. Pohjoismaiset yritykset voivat myös hyödyntää PR Newswiren MediaRoom-palvelua, joka on täydellinen web-julkaisutyöväline ja auttaa viestintätyöntekijöitä pitämään verkossa olevan tiedotusmateriaalinsa ajantasalla.

Kokenut ja monikielinen asiakaspalvelutiimi kiinnittää huomiota asiakkaiden tiedotus- ja taloustiedotustarpeisiin Pohjoismaissa. Pohjoismaiset yritykset saavat suorasta asiakassuhteesta PR Newswiren tiiminjäsenten kanssa täyden hyödyn ja arvokkaan näkökulman parhailla menetelmillä tapahtuvaan uutisjakeluun ja ilmoittamiseen.

"Olemme huomanneet, että asiakkaamme vaativat meiltä enemmän ohjaavaa palvelua tällä markkinasektorilla, ja olemme innostuneita saadessamme vankan jalansijan tällä tärkeällä alueella." Ashworth totesi.

Tietoja PR Newswirestä

Jo 51 vuoden ajan PR Newswire Association LLC (www.prnewswire.com) on tarjonnut sähköistä jakelua, kohdistamista, tilastointia, käännöspalvelua ja lähetyspalvelua noin 40 000 yritykselle, valtionlaitokselle, yhdistykselle, ammattiyhdistykselle, hyväntekeväisyysjärjestölle sekä muille asiakkaille kaikkialla maailmassa. PR Newswiren palveluita käyttäen asiakastahot saavuttavat viime hetken täysimittaisilla uutismateriaaleillaan laajan kohdeyleisön, mukaan lukien uutisvälineet, sijoitusmaailman, julkishallinnon päätöksentekijät sekä suuren yleisön.

PR Newswire on perustettu 1954 ja sillä on toimistoja 11 maassa. Se lähettää jatkuvasti asiakkaidensa tiedotteita jakelukanavilleen 135 maassa ja 30 eri kielellä. PR Newswire käyttää sisältönsä tuottamiseen uusinta viestintätekniikkaa, ja sen tarjoamaa sisältöä arvostavat erityisesti uutistoimittajat, sijoittajat ja viime hetken uutisia etsivät.

PR Newswiren merkittävimpiin palveluihin kuuluvat Disclose, ProfNet Experts(SM), eWatch(TM), MEDIAtlas(TM), NewsPrompt(TM), Search Engine Visibility (SEV) ja MultiVu(TM). PR Newswire on lontoolaisen United Business Media plc:n tytäryhtiö.

LÄHDE PR Newswire