RADWIN yhteistyöhön suomalaisen K&K Activen kanssa

08 joulu, 2009, 08:00 GMT Kohteesta RADWIN

TEL-AVIV, Israel, December 8 /PRNewswire/ --

- K&K Active Oy aloittaa RADWINin langattomien ratkaisujen toimitukset Suomessa

Johtava langattomien ratkaisujen toimittaja RADWIN (http://www.radwin.com) ilmoitti tänään allekirjoittaneensa sopimuksen K&K Activen kanssa. K&K Active Oy on suomalainen tietoliikennelaitteiden ja -järjestelmien toimittaja, joka kuuluu ruotsalaiseen Lagercrantz konserniin. K&K Active toimittaa RADWINin mikroaaltolinkkejä sekä tarjoaa niille kattavan tuotekoulutuksen ja asiakastuen.

RADWIN valmistaa langattomia tietoliikennejärjestelmiä alle 6 GHz:n taajuusalueelle. Yhtiön ratkaisut mahdollistavat Ethernet- ja TDM-yhteydet radiolinkillä, jonka nopeus on jopa 200 Mbps ja kantama maksimissaan 120 km. RADWINin käyttämä edistyksellinen radioteknologia toteuttaa luotettavat yhteydet häiriöllisissä ympäristöissä ja haasteellisissa sääolosuhteissa.

K&K:n tuotepäällikkö Jouni Litmanen: "5,8 GHz:n taajuusalue on juuri avattu lisenssivapaiden radiolinkkien käyttöön. RADWINin radioiden 4 watin teho mahdollistaa entistä pidemmät yhteydet, paremman laadun sekä suuremman tiedonsiirtokapasiteetin. Tänä syksynä julkistettu maankattava hanke tavoittelee nopeita laajakaistayhteyksiä jokaiselle suomalaiselle. Uskomme, että RADWIN kustannustehokkaat järjestelmät tukevat hyvin myös tätä tavoitetta."

RADWINin Euroopan myyntipäällikkö Yaron Ziv: "Olemme erittäin tyytyväisiä alkaneeseen yhteistyöhön K&K Activen kanssa. Uskomme, että radiolinkkimme tarjoavat erinomaisia ratkaisuja kaikilla markkina-alueilla Suomessa - tietoliikenneyhtiöistä yksityisiin verkkoihin. Ratkaisujemme avulla operaattorit ja palveluntarjoajat voivat laajentaa verkkojaan ja tavoittaa myös harvaanasuttuja alueita nopeammin ja kustannustehokkaammin kuin koskaan aikaisemmin."

RADWIN

RADWIN valmistaa alle 6 GHz:n taajuusalueella toimivia langattomia tiedonsiirtojärjestelmiä. Oli kyse sitten äänen, datan tai videon siirrosta, RADWIN tarjoaa hyvän suorituskyvyn ja korkean kapasiteetin erittäin kilpailukykyisillä hinnoilla. RADWIN on perustettu vuonna 1997, ja sillä on toimipisteitä yli 120 maassa kautta maailman.

K&K Active

K&K Active Oy on tietoliikennetuotteiden ja -järjestelmien toimittaja ja jälleenmyyjä. Yhdessä liikekumppaneidensa kanssa K&K Active tarjoaa asiakkailleen niiden kilpailukykyä parantavia ratkaisuja. K&K:n tuotevalikoima sisältää radiojärjestelmät, monipalvelu- sekä optiset järjestelmät, IP-tuotteet, xDSL-laitteet ja verkonhallinnan ohjelmistot. K&K Active kuuluu ruotsalaiseen teknisen tukkukaupan konserniin, Lagercrantz Groupiin, jonka vuosittainen liikevaihto on yli 2 000 MSEK. Lagercrantz konserni työllistää noin 800 henkilöä ja se on listattu Pohjoismaisessa Pörssissä.

Myynnin yhteystiedot
    Jouni Litmanen