Raritan Computer laajentaa maailmanlaajuista organisaatiotaan

12 tammi, 2005, 07:00 GMT Kohteesta Raritan Computer

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, Alankomaat, January 12 /PRNewswire/ --

- 32. toimipaikka avataan

Raritan Computer ilmoitti tänään, että vastatakseen maailmanlaajuiseen IT-infrastruktuurin etähallintaratkaisujen ja KVM-kytkinten (näppäimistö-, näyttö- ja hiirikytkinten) kysyntään se on entisestään laajentanut kansainvälistä verkostoaan avaamalla New Delhissä Intiassa yhtiön 32:nnen toimipaikan. Yhtiö on perustanut kahdeksan uutta toimipaikkaa viimeksi kuluneiden 12 kuukauden aikana.

Raritanin mukaan sen kasvu johtuu siitä, että hajautettujen tietoteknisten järjestelmien kustannustehokkaan hallinnan ratkaisuilla on kova kysyntä kaikenlaisissa sovelluksissa. Markkinatutkimusyritysten mukaan kansainväliset KVM-perustaisten ratkaisujen markkinat kasvavat 15-20 prosenttia vuodessa. Kehittyvillä markkinoilla, kuten Kiinassa ja Intiassa, kasvu on jopa 50 prosenttia.

"Odotustemme mukaan kasvusuuntaus vahvistuu entisestään, kun asiakkaat pyrkivät löytämään kustannustehokkaita tapoja hallita nykyisiä ja tulevia tietotekniseen infrastruktuuriin kuuluvia laitteitaan, esimerkiksi blade-palvelimia", sanoo Raritan Computerin toimitusjohtaja Ching-I Hsu. "Meidän painopisteenämme on täyttää kasvavan asiakaskuntamme tarpeet ja tukea jälleenmyyjäkumppaneitamme globaaleilla markkinoilla."

Intian lisäksi Raritanilla on toimipaikat Alankomaissa, Australiassa, Isossa-Britanniassa, Japanissa, Kanadassa, Kiinassa, Koreassa, Ranskassa, Saksassa, Taiwanissa ja Yhdysvalloissa. Kun mukaan luetaan Raritanin laaja jakelukanava - johon kuuluu yli 330 valtuutettua jälleenmyyjää, tukkuria, suoramyyjää ja OEM-valmistajaa - Raritanin tuotteita myydään 76 eri maassa.

Hankittuaan viime vuonna omistukseensa Peppercon AG:n - joka oli Raritanin kolmas yritysosto viimeisten kahden vuoden aikana - yhtiö on perustanut yhteensä kolme uutta toimipaikkaa Saksaan ja muihin maihin. Peppercon on Raritanin OEM-osasto, joka erikoistuu IP-verkon kautta toimiviin KVM-PCI-kortteihin ja sulautettuihin etähallintajärjestelmiin.

"Kaikissa Raritanin toiminnoissa on mukana kansainvälinen näkökulma", Hsu jatkaa. "Tuotteemme on suunniteltu globaaleille markkinoille. Esimerkiksi tuotehallintoryhmämme suunnittelee tuotteiden lokalisoinnin kuhunkin maahan jo varhaisessa suunnitteluvaiheessa. Kun julkistamme uusia tuotteita, voimme tehdä sen samanaikaisesti kaikilla markkinoillamme eri puolilla maailmaa."

Yhtiö on palkannut uutta henkilökuntaa ja avannut eri maihin suunnattuja verkkosivustoja asiakkaiden ja jälleenmyyjien tueksi. Uusia verkkosivustoja ovat muun muassa Raritan.fr Ranskassa, Raritan.de Saksassa, Raritan.co.jp Japanissa, Raritan.com.cn Kiinassa ja Raritan.com.tw Taiwanissa. Uudet sivustot sisältävät sekä kansainvälistä sisältöä että paikallisille markkinoille tarkoitettuja tietoja. Eri kielillä julkaistujen verkkosivustojen mallina on ollut Raritanin äskettäin uudistettu sivusto osoitteessa Raritan.com.

Uudistuksen olennaisena osana oli luoda maailmanlaajuisesti yhtenäinen verkkoilme ja käyttäjäkokemus. Uudistuksen lähtökohtana oli asiakaskeskeisyys , joka perustui suoraan palautteeseen tärkeiltä käyttäjäryhmiltä, kuten Raritanin jälleenmyyjiltä, asiakkailta ja liiketoiminnallisilta sidosryhmiltä kaikkialla maailmassa. Sivuston visuaalinen ilme perustuu Raritanin innovatiiviseen tuotesuunnitteluun ja sisältää muun muassa reaaliaikaisia tuote-esittelyjä ja tietoja todellisista asiakastapauksista.

Raritanin tuotteiden avulla kaikenkokoiset yritykset voivat vähentää käyttökustannuksiaan ja saavuttaa palvelujen parhaan mahdollisen käytettävyyden, sillä monenlaisia tietoteknisiä laitteita voidaan hallita ja niiden vikoja etsiä intuitiivisen Web-pohjaisen käyttöliittymän avulla. Raritanin palkittuja tuotteita ovat muun muassa Dominion(R)-merkkiset digitaaliset KVM-kytkimet ja sarjakonsolipalvelimet, Paragon(R) II -merkkiset analogiset KVM-kytkimet sekä CommandCenter(TM), lajissaan ensimmäinen keskitetty hallintalaite, joka tarjoaa räätälöidyt, päästä-päähän-tyyppiset näkymät ja hallintalaitteet yrityksen kaikkia tietoteknisiä laitteita varten. Yritykset voivat omien infrastruktuuri- ja skaalattavuustarpeidensa mukaan ottaa käyttöön minkä tahansa yhdistelmän Raritanin yhteensopivia, plug-and-play-tyyppisiä digitaalisia ja analogisia tuotteita.

Raritan Computer

Raritan Computer Inc., jonka kotipaikka on Somerset, New Jersey, USA, on IT-infrastruktuuriin kuuluvien laitteiden, kuten palvelinten ja verkkoteknisten laitteiden, sekä infrastruktuurissa toimivien elintärkeiden sovellusten ja palveluiden hallintaratkaisujen johtava toimittaja. Raritanin luotettavat ja tehokkaat IT-hallintaratkaisut - jotka perustuvat KVM-kytkimiin (näppäimistö-, näyttö- ja hiirikytkimiin), sarjakonsolipalvelimiin, etäyhteystuotteisiin ja hallintaohjelmistoihin - antavat yrityksille mahdollisuuden havaita ongelmat, käyttää laitteita ja korjata vikoja mistä tahansa milloin tahansa. Tämä yksinkertaistaa ja nopeuttaa tietokonekeskusten työprosesseja - kuten tapahtumien, ongelmien ja muutosten hallintaa - mikä lisää käytettävyysaikaa ja henkilöstön tuottavuutta. Raritanin hallintaratkaisuja käytetään yli 50 000:ssa tietokonekeskuksessa ja muussa vastaavassa paikassa kaikkialla maailmassa. Raritanilla on myös OEM-osasto, joka kehittää, valmistaa ja markkinoi digitaaliseen KVM-over-IP- ja IPMI-tekniikkaan perustuvia kehittyneitä laitteistopohjaisia etähallintatuotteita. Raritan on perustettu vuonna 1985 ja juhlii kahtakymmentä teknisen innovaation ja kannattavan kasvun vuotta. Raritanilla on 32 toimipaikkaa eri puolilla maailmaa ja sen tuotteita toimitetaan 76 eri maahan. Lisätietoja on saatavana osoitteesta www.raritan.info

Kaikki tavaramerkit ovat omistajiensa omaisuutta.

LÄHDE Raritan Computer