Raritan Computer nimittää Tom Swiftin pääjohtajaksi ja operatiiviseksi varatoimitusjohtajaksi, perustaja Dr. Ching-I Hsu jatkaa puheenjohtajana ja toimitusjohtajana

26 tammi, 2005, 07:00 GMT Kohteesta Raritan Computer Inc.

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, The Netherlands, January 26 /PRNewswire/ -- Raritan Computer Inc., IT-infrastruktuurilaitteistojen sekä niillä ajettavien tehtävien kannalta kriittisten sovellusten ja palveluiden hallintaratkaisujen johtava tuottaja ilmoitti tänään, että Thomas M. Swift on nimitetty yrityksen pääjohtajaksi ja operatiiviseksi varatoimitusjohtajaksi. Swift raportoi edelleen Dr. Ching-I Hsulle, joka jatkaa Raritanin puheenjohtajana ja toimitusjohtajana.

Swift, joka siirtyi Raritanille kaksi vuotta sitten operatiiviseksi varatoimitusjohtajaksi, ottaa kannettavakseen myös pääjohtajan tehtävät ja hän ottaa vastuun Raritanin maailmanlaajuisen toiminnan kaikista osa-alueista. Puheenjohtajana ja toimitusjohtajana Hsu keskittyy luomaan pitkän aikavälin strategiaa yritykselle, jonka hän perusti vaimonsa kanssa 20 vuotta sitten kehittäessään maailman ensimmäisen, uuden teollisuusalan luoneen KV (näppäimistö, video)-kytkimen.

"Olen erittäin iloinen saadessani ilmoittaa Tomin ylennyksestä. Pääjohtajan ja operatiivisen varatoimitusjohtajan kaksoisroolissa Tomilla on käytännössä täydellinen päätäntävalta ja vastuu yrityksemme toiminnasta," Hsu sanoi. "Tom on työpanoksellaan myötävaikuttanut yrityksen poikkeukselliseen kasvuun ja laajentumiseen sekä avartanut mahdollisuuksiamme tarjota datakeskuksille teollisuusalan parhaat IT-infrastruktuurinhallintaratkaisut. Hänen johdollaan olemme nyt siinä kadehdittavassa asemassa, että tuottojemme vuosittainen kasvu ylittää reilusti teollisuusalan keskiarvon.

"Minulle on suuri kunnia, että Ching-I on valinnut minut tähän tehtävään. Hän on näkijä ja erittäin menestyvä yrittäjä, jota arvostan hyvin paljon hänen rehellisyytensä ja ihmisiin kohdistuvan huolehtivaisuutensa johdosta," Swift kertoi. "Odotan tilaisuutta auttaa Raritania menestymään ja vahvistamaan johtavaa asemaansa edelleen."

Swiftillä on laaja-alainen kokemus verkkolaitteistoja, -ohjelmistoja ja -palveluita tarjoavien huipputeknologiayritysten johtotehtävistä. Ennen siirtymistään Raritanille hän työskenteli Lucentin Worldwide Services -yksikön varapääjohtajana. Hänen tärkeimpiä saavutuksiaan Lucentilla olivat International Network Servicesin sovittaminen yritysrakenteeseen sekä juuri käynnistetyn ammattimaisen palveluliiketoiminnan vuosituottojen kasvattaminen yli 100 miljoonaan dollariin. AT&T:llä hän toimi 16 vuoden ajan erilaisissa linjaesimies- ja johtotehtävissä yrityksen ohjelmisto-, palvelu-, lähetinjärjestelmä- ja tietokoneliikeyksiköissä.

Swift on suorittanut luonnontieteiden kandidaatin tutkinnon Princetonin yliopistossa ja hänellä on myös kaksi maisterin tutkintoa, luonnontieteiden maisterin tutkinto sovelletun mekaniikan alalta Stanfordin yliopistosta ja MBA-tutkinto Michiganin yliopistosta.

Tietoa Raritan Computerista

Somersetissa, New Jerseyn osavaltiossa sijaitseva Raritan Computer Inc. on IT-infrastruktuurilaitteistojen, kuten palvelimien ja verkkolaitteistojen, sekä niillä ajettavien tehtävien kannalta kriittisten sovellusten ja palveluiden hallintaratkaisujen johtava tuottaja. Raritanin erittäin luotettavien ja komentoihin vastaavien, KVM (näppäimistö, video, hiiri) -kytkimiin, sarjakonsolipalvelimiin, etäyhteystuotteisiin ja hallintaohjelmistoihin perustuvien IT-hallintaratkaisujen avulla yritykset voivat löytää ongelmat nopeasti sekä päästä käsiksi vikoihin ja korjata ne mistä tahansa ja milloin tahansa. Tällä voidaan yksinkertaistaa ja nopeuttaa datakeskusten työprosesseja, kuten tapaus-, ongelma- ja muutoshallintaa ja siten parantaa palvelunopeutta ja henkilökunnan tuottavuutta. Raritanin ratkaisuja käytetään yli 50 000 datakeskuksen ja muun IT-kohteen hallintaan kaikkialla maailmassa. Raritanin Peppercon OEM-osasto kehittää, valmistaa ja markkinoi kehittyneitä, laitteistopohjaisia etähallintatuotteita, jotka perustuvat digitaaliseen KVM-over-IP- ja IPMI-teknologioihin. Vuonna 1985 perustettu Raritan viettää teknisen innovaation ja tuottavan kasvun 20-vuotisjuhlaa. Raritanilla on 32 erillistä toimipistettä ja sen tuotteita on myynnissä 76 maassa. Lisätietoja saat sivustolta www.raritan.info

Kaikkien tekstissä esiintyvien tavaramerkkien oikeudet kuuluvat niiden omistajille.

Mediakontaktit:
    Robert-Jan van Espelo
    Puhelin: +31102844056
    Sähköposti: robertjan@raritan.com
    Marketing Manager Europe
    Raritan Computer Europe B.V.

Raritan Computer Europe, B.V.
    Eglantierbaan 16
    2908 LV Capelle aan den Ijssel
    Alankomaat
    Puhelin: +(31)10-284-4040
    Sähköposti: marketing.europe@raritan.com

LÄHDE Raritan Computer Inc.