Raritan Computerin Dominion KX:lle huipputunnustus ZDNet-lehdeltä

28 loka, 2004, 08:00 BST Kohteesta Raritan Computer Inc.

SOMERSET, New Jersey ja MELBOURNE, Australia, October 28 /PRNewswire/ --

- Dominion KX116 sai toimittajan valinta -palkinnon Technology & Business lehdeltä ja riippumattomalta testilaboratoriolta -

KVM-kytkinten (keyboard, video, mouse) ja etä-IT-infrastruktuurien hallintaratkaisujen johtava valmistaja Raritan Computer Inc. ilmoitti tänään, että sen KVM-kytkin Dominion(R) KX digital on saanut ZDNetin Technology & Business lehden toimittajan valinta tunnustuksen Australiassa.

RMIT:n (Royal Melbourne Institute of Technology) IT-testilaboratorio, joka testasi lehdelle IP-KVM-tuotteita, arvioi Raritanin Dominion KX116 kytkimen paremmaksi kuin HP:n, Atenin, Avocentin ja Belkinin vastaavat tuotteet.

RMIT:n IT-testilaboratorion johtajan Steven Turveyn mukaan Raritanin Dominion KX116 sai huippupisteet KVM-kytkimen vahvan ominaisuusvalikoiman, vaikuttavan suojaus- ja todennustoiminnon, nopean ja helpon kokoonpanon määrityksen, äärimmäisen nopean näytön uudelleenpiirron, käyttäjäystävällisen käyttöliittymän ja kohtuullisen hinnan takia.

"Suojaus on yksi Dominionin varmoja vahvuuksia", sanoi Turvey. "Käyttäjiä ja käyttäjäryhmiä voidaan luoda ja näille voidaan määrittää oikeuksia Dominioniin, salasanoille voidaan asettaa voimassaoloaika ja käyttäjä voidaan pakottaa käyttämään tehokkaampia salasanoja. Käytössä on myös LDAP-, Active Directory- ja RADIUS-todennuksen tuki. Etäyhteyksille on mahdollista asettaa eritasoisia suojauksia suojaamattomuudesta - jota ei tietenkään suositella - aina SSL-todennukseen ja tietojen salaukseen."

Turvey kirjoitti myös: "Yksikön alkukokoonpano tapahtuu hyvin yksinkertaisesti ja IP-osoitteen kaltaiset verkkoasetukset voidaan määrittää helposti vain liittämällä hiiri, näppäimistö ja näytin paikalliseen konsoliporttiin. Miksiköhän muut valmistajat eivät tee tästä näin helppoa?"

"Technology & Business -lehden toimittajan valinta -palkinnon voittaminen ilahduttaa meitä suuresti", sanoi Raritanin markkinointijohtaja Sev Onyshkevych. "Se on merkittävä tunnustus Raritanin tuotteille, jotka antavat yrityksille mahdollisuuden hallita etätoimintona ja suojatusti etäkeskuksissa ja etätoimipisteissä olevia, eri ympäristöjä käyttäviä palvelimia ja IT-laitteita - ja samalla säästäen aikaa ja resursseja sekä lisäten käytettävyysaikaa."

Myös Raritan Computerin Peppercon(a) 0801IP -kytkin sai testilaboratoriolta korkeat pisteet. (Raritan, joka osti Peppercon AG:n huhtikuussa, myy Pepperconin KVM-kytkimiä maailmanlaajuisten myyntikanaviensa kautta.) Peppercon(a) 0801IP -kytkin sai tunnustusta ominaisuuksistaan, yhteentoimivuudestaan ja vahvoista suojaustoiminnoistaan. Se sai muiden valmistajien kytkimiin verrattuna korkeimmat pisteet yhteentoimivuudessa, sillä 0801IP:n "Java-etätyöasema varmistaa laajan ympäristötuen; (ja tukee) PS/2-kaapeleita USB- ja Sun-sovittimilla."

Lisätietoja Raritanin Dominion-tuotesarjasta ja Peppercon-kytkimistä on osoitteessa Raritan.com/products/kvm_switches/dominion_kx/prd_line.aspx

Technology & Business ja RMIT Lab

ZDNetin Technology & Business lehti tarjoaa IT-liiketoiminnan päättäjille IT-laitteiden, -palvelujen ja -ohjelmien tuotearvosteluja, joissa ei kiinnitetä huomiota vain hintaan ja tehokkuuteen vaan testausperusteina käytetään myös sijoituksen kannattavuutta, yhteentoimivuutta ja tulevia tarpeita.

Royal Melbourne Institute of Technologyn (RMIT) IT Test Lab on riippumaton testauslaitos, joka toimii Melbournessa Victoriassa. Se tekee IT-tuotteiden testauksia IBM:n ja Coles-Myerin kaltaisille asiakkaille sekä erilaisille hallintoelimille. Technology & Business -lehden laboratoriotestauksessa yritys on suorassa yhteydessä tuotteet toimittaviin asiakkaisiin ja lehti on täysin vastuussa testauksen kokonaiskustannuksista. Laboratorio omistaa tulokset, lehti toimittaa vain testattavien tuotteiden tekniset tiedot.

Raritan Computer

Raritan Computer Inc., joka toimii Somersetissa New Jerseyssä, on tietokeskusten ja etätoimistojen palvelinten ja muiden IT-laitteiden suojatun käytön, valvonnan ja hallinnan IT-infrastruktuurin hallintaratkaisujen johtava toimittaja. Raritanin tuotteiden avulla valvotaan ja hallitaan miljoonia palvelimia yli 50 000 tietokeskuksessa, tietokoneiden testilaboratoriossa ja muissa toimipaikoissa eri puolilla maailmaa. Olipa kyseessä pieni tai suuri yritys, Raritanin yhteensopivien ja skaalattavien digitaalisten ja analogisten KVM-tuotteiden, sarjakonsolituotteiden ja etäyhteystuotteiden kattava linja tarjoaa IT-ammattilaisille IT-laitteiden hallintaan luotettavimpia, joustavimpia ja suojatuimpia ratkaisuja, jotka samalla parantavat toiminnan tuottavuutta. Vuonna 1985 perustettu Raritan on kuluneiden 19 vuoden aikana tasaisesti kasvattanut tuottoaan ja lisäten teknistä innovaatiotaan. Raritanilla on 31 toimipaikkaa, ja sen tuotteita on saatavissa 76 maassa. Lisätietoja yrityksestä on osoitteessa Raritan.com.

((a)Saksassa toimiva Peppercon, jonka Raritan osti huhtikuussa, keskittyy Raritanin OEM-liiketoimintaan.)

Kaikki tavaramerkit ovat vastaavien omistajiensa omaisuutta.

Mediayhteyshenkilöt:
    Raritan Computer Europe B.V.
    Robert-Jan van Espelo
    Puh.: +31102844056
    Sähköposti: robertjan@raritan.com
    Euroopan markkinajohtaja

Web-sivusto: http://www.raritan.com

LÄHDE Raritan Computer Inc.