Ruotsalaisnainen voitti 1,9 miljoonaa hedelmäpelistä

02 joulu, 2011, 10:34 GMT Kohteesta Mr Green

HELSINGISSÄ, December 2, 2011 /PRNewswire/ --

- Suomessakin pelattava nettikasino haastaa valtion monopolit

Nettikasinoilla voitetaan lottopotin suuruisia summia, mutta rikastumisen todennäköisyys on paljon parempi kuin lotossa. Viimeisin jättipotti osui Ruotsiin. Smålandissa asuva Eva, 52, voitti Mr Greenin internet-palvelussa 1,9 miljoonaa euroa.

"Rakastan autoja isoilla moottoreilla", Eva nauraa. "Elinikäinen haaveeni on ollut päästä ajamaan Lamborghinilla. Se saattaa toteutua jo ensi kesänä."

"Eva kertoi jutelleensa ystävänsä kanssa puhelimessa ja pelailleensa samalla, kun jättipotti iski", Mr Greenin Suomen maajohtaja Mikko Halmela kertoo. "Oli kuulemma pakko lyödä luuri ystävän korvaan."

Evan elämä muuttui siinä silmänräpäyksessä. Autohaaveiden toteuttamisen lisäksi hän aikoo auttaa sukulaisiaan. Osansa voitosta saavat ainakin äiti, lapset, lastenlapset ja kuusi sisarusta.

Mr Greenin pelejä voidaan pelata myös Suomessa. Voitot ovat RAY:n ja Veikkauksen tapaan verovapaita, sillä euroalueen sisällä ei pelivoitoista tarvitse maksaa veroa.

Maajohtaja Mikko Halmela toivookin, että ihmiset harkitsisivat myös vaihtoehtoja kansallisille pelimonopoleille pelielämyksiä etsiessään.

"Meillä jättipotit ovat suurempia kuin esimerkiksi Raha-automaattiyhdistyksen palveluissa ja tarjoamme uusille asiakkaille reippaasti bonusrahaa, toisin kuin RAY. Myös voittomahdollisuudet ovat selkeästi paremmat kuin monopoleilla. Veikkauksen Lotossahan esimerkiksi palautusprosentti on noin 40 prosenttia, eli sijoitetusta satasesta saadaan keskimäärin vain 40 euroa takaisin. Meillä päästään yli 95 prosenttiin."

Mr Greenin kasinolla suomalaiset pelaajat voivat tallettaa ja nostaa voittojaan suomalaisten verkkopankkien avulla.

"Ehkä seuraava jättipotti osuu Suomeen?", Mikko Halmela pohtii.

Tietoa Mr Greenistä

Mr Green on vuodesta 2008 toiminut, Ruotsin parhaaksi pelisivustoksi valittu internet-kasino. Maltalla päämajaansa pitävä yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Itävallassa, Englannissa ja Saksassa. Sivusto ja asiakaspalvelu toimivat suomen kielellä. http://www.mrgreen.com/

LÄHDE Mr Green