SANYO asettaa uudet standardit

05 joulu, 2007, 11:33 GMT Kohteesta Sanyo

HELSINGISSÄ, December 5 /PRNewswire/ --

- Lyhyimmän heijastusetäisyyden projektori saatavilla nyt Euroopassa

SANYO vakiinnuttaa teknologista johtajuuttaan 3LCD projektoreissa: PLC-XL50, joka omaa maailmanlaajuisesti lyhyimmän heijastusetäisyyden ja on esitelty jo CeBIT-messuilla, on nyt saatavilla saksalaisissa erikoisliikkeissä. Kiitos SANYOn hiljattain kehittelemän ja patentoiman viilennys- ja optisen teknologian, PLC-XL50 pystyy heijastamaan sekä horisontaalisesti, että vertikaalisesti. Tästä syystä projektori soveltuu erityisesti Digital Signage -sovelluksiin, kuten mainostukseen, koulutustilaisuuksiin tai business-toimintaan.

PLC-XL50 käyttää hybriditeknologiaa sekä uutta patentoitua äärimmäisen laajan heijastuskulman systeemiä, jossa aspheric mirror suurentaa linssin heijastuksia. Vertikaalinen trapetsikorjaus ehkäisee vääristymää jopa +/- viisi astetta. Tämä uusi optinen laite mahdollistaa kahden metrin (80 tuumaa) heijasteen jopa silloin, kun etäisyys projektorin ja heijastuspinnan välillä on vain kahdeksan senttimetriä. Tästä syystä PLC-XL50 on ihanteellinen projisointeihin myös pienissä tiloissa.

Luennoitsija voi lisäksi seisoa suoraa heijastuspinnan edessä, häiritsemättä kuitenkaan projektorista lähtevää heijastussädettä. Vertikaalinen projektio on myös mahdollista. Heijastus onnistuu niin seinälle, kattoon, lattialle kuin pöydällekin. PLC-XL50:llä voidaan nyt heijastaa helposti ja joustavasti karttakuvat tai suunnitelmat konferensseissa, mainokset tai muu informaatio kaupoissa ja julkisilla paikoilla sekä esitykset ja valokuvat kouluissa. Tähän saakka käyttö on vaatinut monimutkaista asennusta. Heijastus on nyt myös mahdollista värillisille pinnoille: vihreillä ja mustilla tauluilla heijastuskuva saadaan näyttämään samalta kuin valkoiselle pinnalle heijastettaessa, värisävyjen säätelyn ansiosta.

PLC-XL50 projektorilla on 1024 x 768 pikselin XGA resoluutio ja se tarjoaa 2.000 ANSI-lumenin kirkkauden. Projektorissa on kaksi VGA liitäntää, yksi S-Video- ja yksi component input -liitäntä, samoin kuin sisään rakennettu kahden watin mono-kaijutin. Tärinäsensorihälytin suojaa laitetta varkauksilta. Direct Power on/off -ominaisuus käynnistää projektorin samalla hetkellä kun se kytektään pistorariaan. Pistokkeen irrotuksen jälkeen laite sammuu välittömästi vahingoittamatta projektoria tai lamppua.

SANYO tarjoaa asiakkailleen korkeatasoista luotettavuutta: Projektorin takuu on kolme vuotta ja lampun yksi vuosi.

PLC-XL50 on saatavilla erikoistuneista jälleenmyyntiliikkeistä joulukuusta lähtien hintaan 2 450,- euroa (suositeltu jälleenmyyntihinta ilman alv:a).

SANYO Fisher Sales
    (Europe) GmbH