SANYO esittelee Full HD LCD-kotiteatteriprojektorin, alansa kehittyneimmällä Top-Bottom/Left-Right Lens Shift -toiminnolla*1

24 elo, 2007, 10:57 BST Kohteesta SANYO Fisher Sales (Europe) GmbH

HELSINKI, August 24 /PRNewswire/ --

- Täydellinen projektori täydelliseen kotiteatteriin

SANYO Electric Co., Ltd. (SANYO) tiedottaa Full HD (1920 x 1080)-kotiteatteriprojektorin markkinoille tuonnista. Projektorissa on alansa kehittynein lensshift -toiminto, alansa vaimein tuuletinsysteemi elokuvien hiljaisten kohtausten nauttimiseen, sekä sisäänrakennettu 3D värienhallintasysteemi - PLV-Z2000. Projektori tulee olemaan saatavilla 1. marraskuuta 2007 alkaen.

SANYOn tavoitteena on tarjota useita uusia ratkaisuja käyttämällä luovasti ja rajoitta sopivia teknologioitaan, perustuen "Think GAIA"-visioon.

SANYO tarjoaa kotiteatteriratkaisuja kotitalouksille, antaen käyttäjien säilyttää omat makutottumuksensa omien kotiensa yksityisten teatterien suhteen. PLV-Z2000-malli tuo kotiteatterikokemuksen Full HD-digitaalielokuvien aikakaudelle ja soveltuu alansa parasta linssinsuuntauskykykään hyväksikäyttäen vaikeimpiinkin ympäristöihin. Malli mahdollistaa suuren kuvan heijastamisen monipuolisia asetusmahdollisuuksia hyödyntäen.

Pääpiirteet

1. Alansa kehittyinein*1 Top-Bottom/Left-Right Lenssift-toiminto - Mahdollistaa käytön olohuoneissa tai pienemmissä tiloissa

2. Alansa hiljaisin*2, häiritsemättä vaimeita kohtauksia, toimien vain 19 desibelin voimakkuudella

3. Heijastaa korkean Full HD-laadun, 3D värienhallinnalla

*1 24. elokuuta 2007 lähtien Front Full HD (1920 x 1080) -projektoreille

*2 24. elokuuta 2007 lähtien projektoreille, jotka ovat 1100 ANSI-lumenia kirkkaampia

Pääpiirteet

Kiinnostuksen kasvaessa suuren näytön omaavien, litteäpaneelisten televisioiden määrä on lisääntynyt, kuten myös kiinnostus kotiteatteriprojektoreita kohtaan, jotka voivat helposti heijastaa 80 tuuman kuvaa, tai jopa suurempaa. Kotikäyttöisten projektorien markkinoiden odotetaan olevan kokonaismäärältään 600.000 yksikköä tilivuonna 2007. Television digitaalisten lähetysten alkaessa, sekä uuden sukupolven DVD-yksiköiden kysynnän kasvaessa, kotiteatteriprojektorien myynti ei myöskään jää kauas taakse. SANYO esittelee uuden PLV-Z2000 projektorin vastauksena kotikäyttöisten projektorien markkinoihin, jotta käyttäjät voivat nauttia uudesta korkean resoluution Full HD-signaalista.

SANYOn esiteltyä sisäänrakennetun lensshift-toiminnon, PLV-Z1:n esittelyn yhteydessä lokakuussa 2001, yritys on jatkanut toiminnon kehittelyä kotiteatteriprojektoreissa. Näin myös yksityiset kuluttajat voivat nauttia videotallennuksistaan suurilla heijastuspinnoilla, samoin kuin kuvan korkeasta laadusta ja helppokäyttöisyydestä.

SANYO Fisher Sales
    (Europe) GmbH