SANYO kirkastaa kuvan toimistoissa ja luokkahuoneissa

27 syys, 2007, 08:30 BST Kohteesta Sanyo

HELSINKI, Finland, September 27 /PRNewswire/ --

- PLC-XU75 ja PLC-XU78 laajentavat kannettavien liike-elämään sekä koulutustilaisuuksiin soveltuvien projektoreiden tuotevalikoimaa

SANYO tuo kirkkaan kuvan luentosaleihin ja neuvotteluhuoneisiin: Uusilla PLC-XU75 ja PLC-XU78 business- ja koulutussegmentin projektoreillaan yritys tarjoaa ihanteellisen kumppanin joustavaan käyttöön kouluissa, yliopistoissa ja toimistoissa. 3.000 ja 2.500 ANSI lumenillaan molemmat PLC-XU78 ja PLC- XU75 heijastavat myös valoisissa tiloissa selkeitä kuvia seinälle. Tämä onnistuu 1,024 x 768 XGA resolution ansiosta, jota voidaan korottaa maksimaaliseen 1,600 x 1,200 U-XGA PLC-XU78-malli 29 desibelin voimakkuudella, soveltuen näin ollen hyvin luokkahuoneisiin ja luentosaleihin.

Black Board-moodi tarjoaa erikoisetuja käytettäessä laitetta neuvottelu- ja luokkahuoneissa: Tämän ominaisuuden ansiosta myös liitutaulua voidaan käyttää kuvan heijastukseen. Ominasisuutta käytettäessä molemmat laitteet muokkaavat valkotasoituksen ja gamma correction:in niin, että selkeän kuvan aikaansaaminen onnistuu ilman valkokangasta. Key Lock -toimintonsa ansiosta projektorit voidaan jättää vartioimatta: Vain yksi kosketus riittää näppäimistön lukitsemiseen. PIN-koodi suojaa laitetta epäoikeutetulta käytöltä, sillä laitteen käynnistys vaatii oikean koodin.

Vain 3,1 kilogramman painoiset PLC-XU75 ja PLC-XU78 ovat oikea valinta silloin, kun laite täytyy koota käyttövalmiiksi tai purkaa nopeasti. Direct Power on/off -ominaisuus käynnistää projektorin samalla hetkellä kun laite kytketään pistokkeeseen. Pistokkeen ottaminen irti puolestaan sulkee laitteen välittömästi vahingoitamatta projektoria tai lamppua. Digitaalinen Keystone Correction mahdollistaa laitteen nopean kasaamisen käyttövalmiiksi ilman tarkkoja säätöjä. Tämä ominaisuus kompensoi vertikaalista keystone vääristymää jopa +/- 20 asteeseen. Optinen zoomi mahdollistaa myös projektorin ja screenin täydellisen mukautumisen muuttuviin käyttöympäristöihin.

PLV-XU75/78 projektoreiden MyLogo soveltuu erinomaisesti business-esitelmiin. MyLogo:lla esitelmöijä voi sopeuttaa yksilöllisen screen-logonsa joko ennen, jälkeen, tai esityksen diojen välissä. Logo voidaan sijoittaa helposti Caption-toiminnolla ja se voidaan aktivoida painamalla NO SHOW-painiketta. Projektoreiden käytön helpottamiseksi On-Screen valikko tukee 16 eri kieltä.

PLC-XU75 on saatavilla elokuusta lähtien erikoistuneista jälleenmyyntiliikkeistä hintaan 1150 euroa ja PLC-XU78 hintaan 1700 euroa (hintasuositus sisältäen alv:n).

SANYO Fisher Sales (Europe) GmbH
    Stahlgruberring 4