SANYOn uudet projektorit loistavat kilpailussa

21 elo, 2007, 11:09 BST Kohteesta SANYO Fisher Sales GmbH

MÜNCHEN, Saksa, August 21 /PRNewswire/ --

- Epäorgaaniset 3LCD-paneelit tuovat markkinoille maailman valovoimaisimmat ammattikäyttöiset projektorit

SANYO laajentaa tuotevalikoimaansa kahdella ammattitason uutuustuotteella: PLC-XF47 määrittää uudet standardit 15.000 ANSI-lumenin kuvakirkkaudellaan tilaisuuksien järjestämisen (Event) osa-alueelle. Myös PLC-XP100L jättää kilpailijansa varjoon 6.500 ANSI-lumenin kirkkaudellaan: Kyseinen projektori on kirkkain luokassaan. Molemmat projektorit ovat varustettu uusilla epäorgaanisilla DIOS (Durable In-organic Optical System) 3LCD-paneeleilla, jotka vahvistavat valon ulostulovoimakkuutta ja pidentävät huomattavasti laitteen elinikää. Tämän lisäksi epäorgaaniset paneelit mahdollistavat korkeamman kontrastisuhteen ja entistäkin paremman kuvanlaadun. PLC-XP100L on ensimmäinen projektori, joka sisältää SANYOn kehittelemän Auto Maintenance Filter (AMF)-systeemin. Tällä systeemillä ilmasuodattimet on mahdollista vaihtaa helposti ja työkaluja käyttämättä. Kyseinen systeemi on jälleen yksi esimerkki SANYOn teknologisesta johtajuudesta projektorien valmistamisen alalla.

Uusi DIOS -teknologia tullaan tästä eteenpäin sisällyttämään kaikkiin SANYOn uusiin Professional -sarjoihin. Optimaalinen nestekiteiden rakenne parantaa värejä niin valossa kuin pimeässäkin ja näin ollen myös mustan eri sävyjä. Paneelin ainutlaatuisen tasokkaat värit tarjoavat todenmukaisen värimaailman, samoin kuin kuvan erinomaisen homogeenisyyden. Pidemmän elinikänsä vuoksi epäorgaaninen paneeli soveltuu hyvin jatkuvaan käyttöön ja pysyviin installointeihin. Uusien paneelien poikkeuksellisen korkea valon kirkkaus perustuu käytettävän pikselialueen laajuuteen, joka on entistä suurempi ja lisää näin ollen valon ulostulovoimakkuutta.

PLC-XP100L tarjoaa korkeimman 6.500 ANSI-lumenin kirkkausasteen alle kaksitoistakiloisten sarjassa vain yhtä lamppua käyttämällä ja se saavuttaa parhaan optisen tehokkuuden koko alalla. Samalla se puolittaa sähkön käytön verrattuna perinteisiin projektoreihin: PLC-XP100L:n toimintaan tarvitaan vain 490 wattia. Epäorgaaninen 3LCD-paneeli tuottaa terävän tarkan sekä luonnonmukaisen kuvan1024 x 768 (XGA) resoluutiolla ja kontrastisuhteella 2000:1.

PLC-XP100L on saatavilla erikoistuneista jälleenmyyntiliikkeistä elokuun lopusta alkaen hintaan 7.800 euroa ja laite PLC-XF47 syyskuun lopusta alkaen hintaan 23.300 euroa (suositushinta ilman arvonlisäveroa). Molemmilla tuotteilla on kolmen vuoden takuu.

Contact:
    Octane PR