Savi ja Litium Mobile Team aikovat toimittaa RFID toimitusketjuratkaisut koko Skandinaviaan

29 loka, 2008, 18:24 GMT Kohteesta Savi-Lockheed Martin

JÖNKÖPING, Ruotsi ja MOUNTAIN VIEW, Kalifornia, October 29 /PRNewswire/ --

Savi, johtava langattomien toimitusketjuratkaisujen tarjoaja, ja Litium Mobile Applications, mobiliteetti- ja näkyvyysratkaisuihin keskittynyt konsulttiyritys, ilmoittivat yhteistyöstä Skandinaviassa. Kumppanuus parantaa yritysten teknistä vahvuutta ja markkinointikykyä radiotaajuisten etätunnisteratkaisujen (RFID) ja muiden langattomien ratkaisujen toimittamiseksi hallitukselle, puolustuslaitokselle ja kaupallisille organisaatioille.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20080123/AQW081LOGO)

Kumppanukset ovat aloittaneet go-to-market -tuen ja projektihallinnon tuen Skandinaviassa (Ruotsi, Tanska, Norja ja Suomi). Yritykset ovat jo aiemmin työskennelleet yhdessä toimittaessaan Savi Consignment Management Solution -järjestelmän (CMS), joka automaattisesti paikantaa, jäljittää ja hallinnoi Ruotsin armeijalle ja Tanskan puolustusministeriölle tarkoitettujen tavaroiden kulkua.

Savi on auttanut rakentamaan RFID-pohjaisen jäljitysverkoston armeijalle yli 4000 paikkaan yli 45 maahan, mukaan lukien Yhdysvallat, NATO, Puola, Iso-Britannia, Espanja ja Australia. Yrityksen laajan tuotevalikoiman ja integroitujen ohjelmistoratkaisujen on todettu parantavan laivausten ja tavaroiden näkyvyyttä, hallintaa ja turvallisuutta niiden kulkiessa paikallisten ja maailman laajuisten toimitusketjujen läpi.

"Litium Mobile Applications on osoittautunut tehokkaaksi kumppaniksi uusille markkinoille pyrittäessä ja yritys tarjoaa tukea ratkaisujemme soveltamiseksi Skandinaviassa", sanoo David Shannon, Savi Teknologian markkinoinnin ja strategian vanhempi varapuheenjohtaja.

"Savin yhdistäminen johtavana RFID-ratkaisujen tarjoajana Litium Mobile Applications-yrityksen alueellisen liike-elämän tuntemuksen kanssa antaa mahdollisuuden asiakkaille Skandinaviassa vähentää kuljetuskulujaan, parantaa palvelutasoa ja tarjota kilpailukykyisiä etuja", sanoo Hans Börjesson, CEO Litium Mobile Applications.

Litium Mobile Applications on johtaja teknisessä konsultoinnissa tarjoten korkealaatuisia palveluja ja ratkaisuja reaaliaikaisille tietojärjestelmille ja RFID näkyvyys & mobiliteetti IT-järjestelmien kehittämiselle. Yritys perustettiin vuonna 2005 ja se on IT-alalla toimivan Litium Affärskommunikation AB yrityksen yhdestä neljästä toimialasta. Yrityksen toimipaikka on Ruotsissa ja yritys kehittää helppoja ja älykkäitä ratkaisuja Skandinaviassa olevien asiakkaiden erityisiin teollisuushaasteisiin. Lisätietoja löytyy osoitteesta: http://www.mapps.se

Lockheed Martin (NYSE: LMT)-yrityksen omistamana tytäryhtiönä, Savi on johtava radiotaajuisten etätunnisteratkaisujen (RFID) ja muiden automaattiseen identifikaatioteknologiaan pohjautuvien ratkaisujen tarjoaja, jotka parantavat toimitusketjujen tavaroiden, laivausten ja toimitusten näkyvyyttä, hallintaa ja turvallisuutta. Lisätietoja löytyy osoitteesta: http://www.savi.com.

Lockheed Martin, jonka pääpaikka sijaitsee Bethesdassa (MD), on globaali turva-alanyritys, jolla on noin 140 000 työntekijää ympäri maailmaa. Yritys on keskittynyt pääasiassa edistyneiden teknologiajärjestelmien, tuotteiden ja palvelujen tutkimiseen, suunnitteluun, kehitykseen, valmistukseen, integraatioon ja ylläpitoon. Yrityksen myynti oli vuonna 2007 US$41.9 miljardia.

Lisätietoja löytyy osoitteesta: http://www.lockheedmartin.com.

Webbisivu: http://www.savi.com

LÄHDE Savi-Lockheed Martin