Scandic Sergel Plaza pysyy ennallaan muiden uusiutuessa

31 loka, 2011, 09:00 GMT Kohteesta Scandic Sergel Plaza

TUKHOLMA, October 31, 2011 /PRNewswire/ --

Tukholmassa avataan joka vuosi yksi toistaan trendikkäämpiä vastarakennettuja hotelleita. Vanhat hotellit remontoivat näyttääkseen modernimmeilta, innovatiivisemmilta ja trendikkäämmiltä. Parhaimmalla paikalla Tukholmassa sijaitseva Scandic Sergel Plaza pysyy ennallaan 1980-luvun tunnelmaa kuvastavana kaupunkialueen keitaana.

Siirtyäksesi multimedia uutiseen näpsäytä tästä.

"Vaalimme pitkää historiaamme ja luomme joka päivä uusia tarinoita yhdessä asiakkaidemme kanssa", sanoo Torsten Andersson, Sergel Plazan pääjohtaja.

Hotellin nimen alkuperänä on Johan Tobias Sergel (1740-1814), yksi Ruotsin tunnetuimmista taiteilijoista, jonka ainutlaatuisia kirjeitä ja veistoksia on esillä hotellin aulassa.

Ruotsin hallitus toimi rakennuksessa vuosina 1970-1983 sillä välin, kun valtiopäivätaloa kunnostettiin. Le Corbusier -sviitti, huone 751, oli silloin Ruotsin pääministerin Olof Palmen virkahuoneena.

Rakennus koki mittavia uudistuksia vuonna 1983, ja vain 7 kuukautta hallituksen poismuuton jälkeen Hänen Kuninkaallinen Korkeutensa Prinssi Bertil ja Hänen Kuninkaallinen Korkeutensa Prinsessa Lilian avasivat virallisesti Sergel Plazan ovet osana Reso-hotelleja.

Sen jälkeen eri hotellibrändit, työntekijät ja miljoonat vieraat ovat jättäneet hotelliin sekä jälkensä että unohtumattomia muistoja.

Sergel Plaza on aina ollut ja on edelleen yksi Tukholman eniten vierailluista hotelleista.

"Vieraamme eivät tule takaisin viikko viikon jälkeen sisustuksen vaan lämpimän ja ainutlaatuisen ilmapiirin vuoksi", sanoo Torsten.

Tekninen johtaja Johann Hampl on yksi monista hotellissa vuosia työskennelleistä tiimin jäsenistä. "On vaikeaa löytää hyvää työskentelyilmapiiriä, jossa työntekijöitä arvostetaan yhtä paljon kuin vieraita. Sellaisen löytyessä tahtoo jäädä. Pyrimme kehittämään itseämme koko ajan ja yritämme aina tarjota vieraillemme parasta palvelua", hän sanoo hymyillen.

Yhteiskunnallisissa vastuuasioissa Sergel Plaza pyrkii vieläkin pidemmälle ja työskentelee aktiivisesti valitsemansa kolmen hyväntekeväisyysjärjestön kanssa: Santa Claran kirkko, Astrid Lindgrenin Lastensairaalasäätiö ja SOS-lastenkylät.

Vuonna 2011 Sergel Plaza päätti julkaista historiansa yhteisömediassa.

"Päämääränämme on olla Tukholman ystävällisin hotelli, tarjota parasta palvelua ja kommunikoida asiakkaiden kanssa nopeasti ja tehokkaasti. Facebook ja Twitter (@SergelPlazaSthl) ovat ilmiselviä työkaluja." sanoo Torsten.

Yhteystiedot: Linda Salander, +46709735537, linda.salander@scandichotels.com

LÄHDE Scandic Sergel Plaza