SMOBILE Systems on ensimmäisenä maailmassa julkistanut antivirus-sovelluksen kaikille langattomille Blackberry-kämmenlaitteille

21 syys, 2005, 13:13 BST Kohteesta SMOBILE Systems

COLUMBUS, Ohio, September 21 /PRNewswire/ -- SMOBILE Systems (aiemmin FB-4, Inc.) on tänään julkistanut kaikille RIM- Blackberry-laitteille soveltuvan viruksentorjuntaohjelman. VirusGuard on kaikkien aikojen ensimmäinen Blackberry-yhteensopiva antivirus-sovellus.

SMOBILE VirusGuard on maailman ladatuin tietoturvasovellus ja se on hallinnut älypuhelinten turvamarkkinoilla jo yli kahden vuoden ajan. Blackberry VirusGuard tarjoaa samat edistyneet ominaisuudet kuin sovelluksen muut versiot, mukaan lukien laitteeseen asennetun reaaliaikaisen suojan, langattoman yhteyden kautta tapahtuvan automaattisen päivityksen ja kannettavan laitteen avulla tapahtuvan lisensoinnin. Sovellus on saatavissa mm. Symbian-, Windows Mobile-, Blackberry- ja Palm OS -käyttöjärjestelmiä hyödyntäville laitteille.

"Pääajatuksena on tarjota toimiva turvaratkaisu kaikille mobiilikäyttäjille - riippumatta siitä, mikä alusta tai käyttöjärjestelmä heillä on käytössä. Viimeisin Blackberry-sovelluksemme todistaa maailmalle, että olemme johtava mobiiliturvaratkaisujen toimittaja, ja tulemme myös jatkossa olemaan sitä jokaisen uuden älypuhelimen suhteen," kertoo Mike Patterson, SMOBILE:n toimitusjohtaja.

Research In Motion (RIM)

Research In Motion on johtava maailmanlaajuisille mobiilitiedonsiirtomarkkinoille tarkoitettujen innovatiivisten langattomien sovellusten suunnittelija, valmistaja ja markkinoija. Kehittämiensä integroitujen, monia langattomia verkkostandardeja tukevien laite-, ohjelmisto- ja palveluratkaisujensa ansiosta RIM:in tarjoamat alustat ja ratkaisut mahdollistavat aikaherkkien tietopalveluiden, kuten sähköpostin, puhelimen, tekstiviestien ja intranet-pohjaisten sovellusten saumattoman käytön. RIM:in teknologia tarjoaa myös monille kolmansille osapuolille, sovelluskehittäjille ja valmistajille, mahdollisuuden kehittää tuotteitaan ja palveluitaan koskien niiden langatonta liitettävyyttä. Vuonna 1984 perustetun RIM:in pääkonttori sijaitsee Ontarion Waterloossa, Kanadassa, ja sillä on toimipaikat Pohjois-Amerikassa, Euroopassa sekä Aasia-Tyynenmeren alueella. Lisätietoja: www.rim.com ja www.blackberry.com

SMOBILE Systems

Ohiossa Columbusissa USA:ssa pääkonttoriaan pitävä ja kehittyneitä mobiiliohjelmistoja valmistava SMOBILE Systems on Yhdysvaltain suurin riippumaton mobiiliohjelmointitalo. SMOBILE:n kehittämät mobiiliturvaohjelmistot ja langattomat palvelut tarjoavat viimeisimmän sukupolven älypuhelimille turvan hyökkäyksiä ja haitallista sisältöä vastaan. SMOBILE markkinoi sovelluksia ja palveluita yhteistyössä johtavien langattomia palveluita tarjoavien ja langattomia laitteita valmistavien yritysten kanssa. Lisätietoja: www.smobilesystems.com ja puhelimitse +1-614-251-2238.

Internet:  http://www.smobilesystems.com

LÄHDE SMOBILE Systems