SOLYSTIC, postinkäsittelyratkaisujen edelläkävijä

21 syys, 2009, 09:00 BST Kohteesta SOLYSTIC

GENTILLY, Ranska, September 21 /PRNewswire/ -- SOLYSTIC on ranskalainen pk-yritys, joka on postinkäsittelytekniikoihin erikoistuneen amerikkalaiskonserni Northrop Grummanin tytäryhtiö. Tarkasti markkinoiden kehitystä seuraava SOLYSTIC on suuri tekijä uusien ratkaisujen alalla. SOLYSTIC esittelee osaamistaan ja innovaatioitaan kansainvälisessä Post-Expo-tapahtumassa, joka pidetään 29.9.-1.10.2009 Hannoverissa (Saksa).

Siirtyäksesi multimedia uutiseen näpsäytä tästä. http://www.prnewswire.com/mnr/solystic/40100/

Euroopan postimarkkinoiden vapauttamisen alla ja talouskriisin vallitessa kansalliset laitokset

kehittävät uusia strategioita asiakasuskollisuuden parantamiseksi. Tätä voidaan tavoitella esimerkiksi kustannusten hallinnan parantamisen tai uusien palvelujen kehittämisen kautta. Postialalla toimiviin yrityksiin kohdistuvat vaatimukset ovat tiukentuneet niin laadun, luotettavuuden, toiminnan, käyttäjäystävällisyyden kuin laitteiston turvallisuuden suhteen.

Postilaitokset järkeistävät prosessiketjujaan ollakseen mahdollisimman kilpailukykyisiä. Tämä tarkoittaa parhaimpien tekniikoiden käyttöönottoa tehokkuuden, suorituskyvyn ja tuottavuuden parantamiseksi. Tämä tuo niille kilpailuetua vapailla markkinoilla.

Tähän tilanteeseen SOLYSTIC tarjoaa innovatiivisia ratkaisuja, joiden avulla

postilaitokset voivat uudistaa postinkäsittelyprosessejaan: suuren ja pienen postin lajittelukoneita, postinkulun seurantalaitteita, osoitteentunnistimia, integroituja ratkaisuja jne.

SOLYSTIC investoi 10 prosenttia vuosittaisesta liikevaihdostaan tutkimukseen ja kehitykseen. SOLYSTIC hakee vuosittain noin kolmeakymmentä patenttia, mikä osoittaa yrityksen olevan edelläkävijä innovatiivisten ratkaisujen kehittämisessä ja soveltamisessa.

Vuonna 2005 SOLYSTIC esitteli postinkäsittelyinnovaationsa: V-IdTM. Tämä virtuaalitunnistin mahdollistaa postinlajittelun ilman viivakoodien tulostamista, mikä kiehtoi heti monia postialan toimijoita. Ranskan postilaitos otti sen käyttöönsä jo samana vuonna kansainvälisen postin lajittelukeskuksessaan. Myös Suomen postilaitos Itella on hiljattain hankkinut V-IdTM-laitteen niin suuren kuin pienenkin postin lajitteluun koko maassa.

Vuonna 2007 SOLYSTIC toi markkinoille MARS C4 -koneen, joka lajittelee postin seurantajärjestelmän perusteella.

SOLYSTIC on myös tänä vuonna Post-Expossa esittelemässä ylpeänä uusimpia innovaatiotaan.

POST-EXPO 2009
    Hannover - Saksa