Sonab System 9

03 huhti, 2013, 12:20 BST Kohteesta Sonab Audio AB

HELSINGBORG, Ruotsi, April 3, 2013 /PRNewswire/ --

Sonab Audio, businessmusiikin ääniammattilainen, esittelee ainutlaatuisen Sonab System 9-äänijärjestelmän, joka on kehitetty erityisesti erilaisiin liiketilohin, kuten esimerkiksi jälleenmyyntitiloihin, showroomeihin, toimistoihin, ravintoloihin ja ho- telleihin. System 9 on langaton äänijärjestelmä, joka on suunniteltu todella helppokäyttöiseksi asentaa ja ylläpitää ja samalla nostamaan ostokokemuksen aivan uudelle tasolle. Oikea ääni ja oikea musiikki oikealla äänenvoimakkuudella nostavat asiak- kaan myymäläkokemuksia ja myyntiä.

Siirtyäksesi multimedia uutiseen näpsäytä tästä.

System 9 on innovatiivinen ja samalla yksinkertainen tuote, sillä se on helppo kiinnittää olemassa olevien virtakiskon valaisimien rinnalle napsautustekniikalla (snap-n-play). Aktiivikaiuttimet saavat virtaa kiskoista ja äänen langattomasti, jolloin erillisiä johtoja ei tarvita ollenkaan äänentoistoa varten. Voit siirtää äänen paikkaa liiketilassasi helposti kaiuttimia siirtämällä. Langaton lähetin on helposti yhdistettävissä kaikkiin äänilähteisiin, kuten esimerkiksi Maciin / PC:ehen.

Helppokäyttöisyys, joustavuus ja korkealaatuinen äänentoisto tekevät Sonab System 9:stä businessmusiikin tulevaisuuden suunnannäyttäjän.

Langattoman Sonab System 9 -äänijärjestelmän tuomat edut:

- Virran ottaminen valaisimien kiskoista antavat joustavuutta ja monikäyttöisyyttä

- Minimi asennuskustannukset ja helppo asennus

- Korkealaatuinen äänentoisto

- Eri äänen voimakkuustasot ja vyöhykkeet, jolloin musiikkia on mahdollista toistaa eri tasoilla eri alueilla

- Varmatoiminen, myös tulevaisuuden suhteen, sekä langattomuus- ja langallisuusmahdollisuuksilla

- Suunniteltu kaupalliseen käyttöön (musiikintoistoon liiketiloihin)

Businessmusiikki vakavasti otettuna

Musiikin hyödyntäminen asiakkaan myymäläkokemuksen parantamiseksi on elintärkeää sekä brändin että myynnin kannalta. Musiikki vaikuttaa olennaisesti ostomielihaluun eri tavoin. Se rentouttaa, viihdyttää, peittää ympäröivää ääntä ja vaikuttaa asiak- kaan ostopäätökseen. Musiikin käyttäminen oikealla musiikilla oikealla äänentasolla voi parantaa myyntiä jopa 17 prosentilla.

Suunnittelu

System 9 -tuotteet on suunniteltu toiminnallisuus päällimmäisenä kriteerinä. System 9:n kaiuttimet muistuttavat valaisimia, minkä vuoksi ne näyttävät kuuluvan olemassa olevaan liiketilaan ja sisustukseen. Litteä langaton subwoofer on melkein huo- maamaton ja se voidaan sijoittaa esimerkiksi seinälle.

Asennus

System 9:n perusidea on asennuskulujen ja -ajan minimointi tarjoten samalla joustavan äänijärjestelmän, joka tuottaa mahtavan äänen. Kaiuttimet on helppo siirtää paikasta toiseen snap-n-play-tekniikan vuoksi.

Korkea laatu

Sonab Audiolla on pitkä kokemus korkealaatuisten kaiuttimien tuottamisessa ja suunnittelussa sekä muotoilun että äänen suh- teen. Eivätkä System 9-kaiuttimet ole poikkeustapaus - ne tuottavat korkealuokkaisen hifi-äänen.

System 9 käyttää viimeisintä langatonta äänensiirto-teknologiaa. Äänisignaali lähetetään pakkaamattomana ja CD-tason äänellä tarkoittaen että hifi-musiikkitiedostot, kuten FLAC ja Apple Lossless, voidaan toistaa häiriöttömästi. Verkko on nopea ilman mitään äänen viiveitä läpi koko verkon. System 9 on rakennettu kestämään julkista ympäristöä. Kiinteät materiaalit, kunnolliset yhteydet ja huolellinen rakenne ovat System 9 -äänijärjestelmän tunnusmerkit.

Äänenvoimakkuus ja vyöhyke

Moni yritys ei halua, että musiikin äänentaso on sama joka puolella liiketilaa. Kassalla on pystyttävä keskustelemaan asiakkaiden kanssa, sisääntulon läheisyydessä halutaan tervehtiä asiakkaita ja muussa liiketilassa halutaan toistaa ääntä enemmän yleisellä äänenvoimakkuudella. Tämä huomioiden System 9-äänijärjestelmään on mahdollista luoda 6 eri äänenvoimakkuusvyöhykettä. Kaikkia vyöhykkeitä on helppo hallita äänenvoimakkuuden pääsäätimestä.

Aktiivikaiuttimet

Kaikissa System 9:n kaiuttimissa on sisäänrakennetut vahvistimet. DSP-prosessori (digital signal processor) ja DD-suodatin auttavat tuottamaan mahtavan äänen verrattuna tavallisiin kaiuttimiin. Jokaisessa kaiuttimessa on räätälöity taajuuskäyrä, joka optimoi sekä vahvistimen että kaiuttimen elementit. Subwoofer ja kaiutin on optimoitu keskenään varmistaen mahdollisimman vähäisen särön, jotta manuaalinen säätö ei olisi tarpeen.

Langaton ja langattomat mahdollisuudet

System 9:n asennus on aina toimintavarma ja kestävä. Voit halutessasi asentaa joko täysin langattoman tai täysin langallisen järjestelmän tai osaksi langattoman ja osaksi langallisen kokonaisuuden.

Lisätietoa

Sonab Audio System 9, käy tutustumassa lisää osoitteessa http://www.sonabaudio.com

Referenssit & brändit

Viimeisimmät asiakkaat: Mini Cars showroom, Filippa K, Jack & Jones, Vero Moda, BMW, AndMotion, Gastro, Smycka, Rhode

Island interiors ja Bahnhof.

Ota yhteyttä:

Sonab Audio AB

Sonab Audio on Audio Pro Ab:n tytäryhtiö, johon Sonab Audio on kuulunut vuodesta 1987. Sonab Audio ja langaton System 9-äänijärjestelmä on suunnattu ammattikäyttöön businessmusiikin pariin, jonka kohderyhmiä ovat esimerkiksi jälleenmyyjät, ravintolat ja hotellit. Sonab Audion kustannustehokas ja moderni langaton äänentoistojärjestelmä, jossa on korkealuokkainen äänentoisto yhdistettynä innovatiiviseen tuotemuotoiluun, on suunniteltu parantamaan asiakkaan ostokokemusta.

Video: http://www.multivu.com/mnr/60630-sonab-system-9-wireless-speakers

LÄHDE Sonab Audio AB