Sports Tracker laajenee Android- ja iPhone-puhelimiin

- Sports Tracker harppaa askeleen eteenpäin. Kaksi valtavaa askelta eteenpäin!

05 huhti, 2011, 06:00 BST Kohteesta Sports Tracking Technologies Ltd

HELSINKI, April 5, 2011 /PRNewswire/ -- Palkittu urheilusovellus Sports Tracker (http://www.sports-tracker.com) on Symbian-käyttöjärjestelmän helmi ja hittituote. Miljoonien latausten jälkeen Sports Tracker paranee entisestään. Yli 200 maahan levittäytyvä Sports Tracker -yhteisö laajenee tänä keväänä kertaheitolla kolminkertaiseksi.

Sports Tracker lanseeraa lähiviikkoina Android- ja iPhone-sovellukset.

- Uusien sovellusten kehitystyö on loppukiriä vaille valmis ja sovellukset ovat pääsemässä viimeistelytestaukseen, kommentoi Sports Tracking Technologiesin Antti Sorvari.

- Kaikissa kolmessa sovelluksessa on samat perustoiminnot. Jokaisella ohjelmistoalustalla on lisäksi hyödynnetty

alustan tarjoamia mahdollisuuksia, joten myös uusia kiinnostavia ominaisuuksia on luvassa, Sorvari jatkaa.

Miljoonia latauksia ja harjoituskilometrejä

Puhelimesta älykkään GPS-urheilutietokoneen tekevä Sports Tracker on ollut Nokian Ovi Storen suosituimpia sovelluksia. Sports Trackerin sosiaalinen yhteisö kasvaa vauhdilla, sillä ilmaista sovellusta ladataan satoja tuhansia kuukaudessa.

Harjoituskilometrien yhteismäärä kasvaa jopa yhteisöä nopeammin. Sports Trackerillä tallennettujen kilometrien yhteismäärä ohitti vuoden 2011 maaliskuussa maagisen 70 miljoonan kilometrin rajan. Huhtikuun ensimmäisellä viikolla meni rikki jo 74 miljoonan kilometrin raja. Kyllä, yhden käyttäjän suorituksena se olisi juoksulenkki noin 1 850 kertaa maapallon ympäri.

Treenaa ja tallenna!

Ilmainen Sports Tracker tekee älypuhelimesta GPS-urheilutietokoneen. Sovellus tallentaa urheilusuorituksen aikana muun muassa reittikartan, ajan, keskinopeuden, lenkin pituuden, kulutetut kalorit ja paikannustietoa hyödyntäen jopa reitin varrella otetut valokuvat.

Älyä harjoitteluun saa yhteensopivan Bluetooth(R)-sykevyön avulla, joka avulla myös suorituksen aikaiset sykkeet saa tallennettua.

Lisäpuhtia puolestaan antaa laaja sosiaalinen yhteisö, joka kannustaa, jakaa vinkkejä ja treenaa yhdessä. Nyt julkaistavat uudet alustat tulevat suositun ja palkitun Symbian-sovelluksen rinnalle kasvattamaan miljoonien käyttäjien Sports Tracker -yhteisöä. 74 miljoonaa tallennettua harjoituskilometriä ovat vasta alkua!

Tietoa Sports Trackeristä

Sports Trackerin missio on motivoida käyttäjiä harjoittelemaan paremmin. Sports Trackerin perustajat uskovat, että ihmiset ovat terveempiä, onnellisempia ja sosiaalisempia, kun Sports Tracker motivoi ja innostaa heitä nauttimaan liikkumisesta ja harjoittelusta.

Sports Tracking Technologies Ltd perustettiin vuonna 2009. Sen perustajat Ykä Huhtala, Jussi Kaasinen ja Antti Sorvari ovat työskenneet Nokialla yhteensä lähes 30 vuotta. Sports Tracker sai alkunsa Nokian omistamana sovelluksena vuonna 2007.

Liity tiimiin! Lataa ilmainen Sports Tracker -sovellus osoitteesta http://www.sports-tracker.com.

Tuoreimmat uutiset ja kuulumiset luonnollisesti myös täältä:

Sports Tracker, perustajat:
    Ykä Huhtala (28 567 km)
    Jussi Kaasinen (22 920 km)
    Antti Sorvari (21 298 km)

Kuvaa:

(Ottaen huomioon URL-osoitteen pituuden, hyperlinkki kannattaa kopioida ja liimata Internet-palvelimesi URL-osoitekenttään. Poista mahdolliset välilyönnit.)

Mediakontakti:
    Jukka Peltonen (21 340 km)
    +358-50-465-3412
    jukka.peltonen@sports-tracker.com