SSH Communications Security toivottaa maailman johtavat tietoturva-asiantuntijat tervetulleiksi Helsinkiin

12 elo, 2015, 05:47 BST Kohteesta SSH Communications Security

HELSINKI, 12 elokuu 2015 /PRNewswire/ -- Helsinki on kuumana käyvän tietoturvakeskustelun keskipisteenä kolmen päivän ajan elokuussa. IEEE International Conference on Trust, Security and Privacy kerää säännöllisesti maailman johtavat tietoturva-asiantuntijat keskustelemaan ja jakamaan tietoa alan viimeisimmistä kehityksistä ja haasteista, tällä kertaa Helsinkiin 20.-22. elokuuta. Suomalainen SSH Communications Security on yksi tapahtuman päätukijoista.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140821/138334

Alan huippuosaajat lähes neljästäkymmenestä maasta kokoontuvat jakamaan tietoa luotettavien tietojärjestelmien nykytilasta sekä arvioimaan alan tulevaisuuden suuntaa ja haasteita. Tämän akateemisen ja kaupallisen osaamisen yhdistävän konferenssin tavoitteena on varmistaa, että viimeisin tieto ja osaaminen leviävät laajalle tietoturvayhteisöön ja johtavat tulokselliseen kehitykseen.

Yhtenä maailman johtavista kyberturvallisuusyrityksistä SSH Communications Security haluaa olla mukana tukemassa tätä toimintaa ja osallistuu merkittävällä osuudella tapahtuman suunnitteluun ja toteutukseen.

"Haluamme jo yrityksen oman historiankin valossa olla kannustamassa nimenomaan akateemisen ja kaupallisen osaamisen jakamista ja yhteistä kehitystyötä. SSH Communications Securityn juuret ovat voimakkaasti akateemisella puolella ja tutkimus- ja kehitystyö yhä keskeinen osa toimintaamme tänään ja tulevaisuudessa." toteaa Harri Koponen, SSH Communications Securityn toimitusjohtaja.

"Tässä konferenssissa yhdistyvät tietoturvan kovat ja pehmeät menetelmät. Molempia tarvitaan Internetin seuraavassa kehitysvaiheessa, johon 5G mobiiliverkko tulee perustumaan. Tietoturvallisemman tietoyhteiskunnan rakentamisessa SSH Communications Securityn ja muiden suomalaisten yritysten tuki tapahtumalle tiivistää yritysten ja yliopistotutkijoiden yhteistyötä", toteaa konferenssin järjestelyistä vastaava Aalto-yliopiston professori Raimo Kantola.

IEEE International Conference on Trust, Security and Privacy kerää Suomeen kolmen päivän ajaksi maailman johtavat tietoturva-asiantuntijat, kattaa nimensä mukaisesti tärkeimmät keskustelut luotettavan, turvallisen ja yksityisyyden suojaavan tietojenkäsittelyn alueelta ja julkaisee satoja merkittäviä kannanottoja ja tieteellisiä julkaisuja kattamiensa aiheiden nykytilasta ja tulevaisuuden näkymistä.

SSH Communications Security

SSH-protokollan keksijänä meillä on 20-vuotinen historia markkinoiden suunnannäyttäjänä. Kehitämme edistyneitä tietoturvaratkaisuja, jotka mahdollistavat salattujen tietoliikenneverkkojen luomisen, valvonnan ja hallinnoinnin. Yli 3000 kansainvälistä asiakastamme luottavat ratkaisuihimme täyttääkseen vaativimmatkin tietoturvavaatimukset ja standardit, parantaakseen ja ylläpitääkseen tietoturvaansa sekä säästääkseen operatiivisissa kustannuksissaan. Toimimme Yhdysvalloissa, Euroopassa sekä Aasian ja Tyynenmeren alueella. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingissä. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com

Yhteystiedot:
Shiho Hashimoto