SUBWAY(R)-ravintolaketju myöntää kunniamaininnan suomalaiselle toimiluvan haltijalle

13 elo, 2008, 12:17 BST Kohteesta SUBWAY

$codeDebug.log("output array of get country targets countryT

MILFORD, Connecticut, August 13 /PRNewswire/ --

Maailman suurin sub-leipäyritys SUBWAY(R)-ravintolaketju ilmoittaa ylpeänä, että se on nimennyt vaasalaisen Markku Jyrkiainen vuoden 2008 Franchisee of the Year -palkinnon saajaksi yhden yksikön omistajista ketjun kansainväliltä kehitysmarkkinoilta yrityksen kokouksessa Las Vegasissa.

SUBWAY(R) Franchisee of the Year -palkinnon saajana Jyrkiäinen saa tunnustusta saavutuksissaan myynnin ja tuottavuuden alalla saadessaan samalla erinomaiset liikkeen arvioinnit. Hänet valittiin ketjun yli 3 300 kansainvälisen toimiluvan haltijan joukosta.

"Olen erittäin ylpeä siitä, että olemme perheyritys", sanoo Jyrkiainen. "Franchisee of the Year -palkinto on kunnianosoitus etenkin, kun ottaa huomioon, kuinka monta erinomaista ehdokasta oli valittavissa."

Jyrkiäinen hankki SUBWAY(R)-toimiluvan joulukuussa 2005, koska häntä kiinnosti ketjun maine perinteisesti rasvaisen pikaruoan terveellisenä vaihtoehtona ja koska hän uskoi, että tästä kehittyisi trendi Suomessa.

"Olimme hyvin kiinnostuneita Subwayn toimintamallista, joka oli melko uusi Suomessa vuonna 2005. Tuotenimen potentiaali antoi meille loistavan tilaisuuden perustaa oma yritys."

Jyrkiainen omistaa tällä hetkellä viisi toimipistettä, joita hän johtaa yhdessä vaimonsa, kälynsä ja "50 erinomaisen työntekijän" kanssa. Hänellä on kehitteillä yksi uusi ravintola, joka avaa pian ovensa. Hän aikoo myös avata kaksi tai kolme uutta SUBWAY(R)-toimipistettä lähiaikoina.

"Toimiluvan haltija on Subway-perheen ytimessä. Tiedämme että menestyksemme riippuu aloitteesta, joita he tekevät yksilöinä, ja heidän kyvystään toimia ryhmänä. Olemme erittäin ylpeitä kovasta työstä, jota tuhannet toimiluvan haltijat tekevät ympäri maailmaa, ja miljoonista asiakkaista, joita he palvelevat", sanoo SUBWAY(R)-ravintolaketjun kehityspäällikkö Don Fertman.

SUBWAY(R)-ravintolaketju on maailman suurin sub-leipäyritys. Sillä on yli 28 000 toimipaikkaa 87 maassa, joista 54 on Suomessa. SUBWAY(R)- ravintolaketjun, jonka pääkonttori on Connecticutin Milfordissa, perustivat Fred DeLuca ja tri Peter Buck vuonna 1965. Tämä kumppanuus, joka jatkuu edelleen, merkitsi merkittävän matkan alkua -- matkan, jonka ansiosta tuhannet henkilöt voivat luoda omia yrityksiään ja menestyä niissä. SUBWAY(R)-tuotemerkki on saanut parhaan franchise-tilaisuuden palkinnon Entrepreneur magazinen "Annual Franchise 500(R)" -luettelossa 15:nä vuotena viimeisestä 21 vuodesta ja se luokiteltuun "Amerikan parhaaksi maailmanlaajuiseksi franchise-yritykseksi" vuonna 2008.

Saat lisätietoja SUBWAY(R)-ketjusta vierailemalla osoitteessa www.subway.com.

SUBWAY(R) on Doctor's Associates Inc:n rekisteröity tavaramerkki.

Web-sivusto: http://www.subway.com

LÄHDE SUBWAY