Suomen ja Euroopan parhaimmat arvostelut saaneet hotellit vuonna 2010: hotel.info on nimennyt parhaat - myös yksityiset hotellit loistavat

11 loka, 2010, 11:00 BST Kohteesta hotel.info

NÜRNBERG, Saksa, October 11, 2010 /PRNewswire/ -- Hotellit, jotka olivat jääneet hotel.info-varausasiakkaiden mieleen erityisen hyvinä, saavat nyt arvoisensa palkinnon: hotel.info [ http://www.hotel.info ], maksuton online-hotellinvarausjärjestelmä, joka tarjoaa yli 210 000 hotellia maailman laajuisesti, antaa hyvin menestyneille hotellikumppaneilleen merkinnän "Top Rated Hotel 2010".

Jotta tällaisen merkinnän voi saada, täytyi hotellin saada asiakasarvioiden keskiarvoksi vähintään 7,5 (paras mahdollinen arvo 10,0).

Tähtiluokituksista riippumatta kaikkiin kategorioihin kuuluvat hotellit saavat tämän merkinnän erityisen hyvistä asiakasarvioista.

Timo Vavrinec, hotel.infon [ http://www.hotel.info ] tiedottaja, painottaa palkitsemisen merkitystä: "Hotellin sijainnin ohella asiakasarvioilla on suuri merkitys. Varausasiakkaat pitävät usein hotelliarvioita tähtiluokitusta tärkeämpänä kriteerinä sopivaa majoitusta valittaessa. Hotellin omistajat näkevät asiakasarvioista parannustarpeet ja myös sen, mitkä palvelut ovat olleet erityisen arvostettuja. Tämän merkinnän avulla annamme hotellikumppaneillemme mahdollisuuden esitellä hyvää mainettaan suuremmalle yleisölle. Etenkin merkinnän saaneet pienet hotellit ja yksityiset hotellit voivat sen avulla osoittaa hyvän palvelutasonsa ja saada näin uusia asiakkaita."

Seuraavassa Suomen Top 10 kaikissa kategorioissa*:

Sijoitus Hotelli                        Paikkakunta    Tähdet Arvosana
    1.       Hilton Helsinki-Vantaa
             Airport                           Helsinki        50       89
    2.       Hilton Helsinki Kalastajatorppa   Helsinki        40       89
    3.       Hotel Astor Wasa                  Vaasa           40       86
    4.       Scandic Oulu                      Oulu     ei tietoa       86
    5.       Hotel Porvoon Mitta               Porvoo          30       85
    6.       Scandic Jyväskylä                 Jyväskylä       40       85
    7.       Crowne Plaza Hotel Helsinki       Helsinki        40       84
    8.       Radisson Blu Royal Hotel,
             Helsinki                          Helsinki        40       83
    9.       Klaus K Hotel                     Helsinki        40       82
    10.      Rantasipi Imatran Valtionhotelli  Imatra          40       81

*Listaus tapahtui laskevassa järjestyksessä kokonaisarvosanan mukaan. Jos arvio oli sama, järjestys määräytyi annettujen arvioiden lukumäärän mukaan. Listauksen arvioinnit on annettu 31.8.2010 mennessä. Sen vuoksi arvioinneissa saattaa esiintyä vähäisiä poikkeamia.

Lehdistön yhteyshenkilö:
    hotel.de AG