Täysin integroitu tekstiilituotantokokonaisuus myynnissä Malesiassa

26 kesä , 2007, 15:42 BST Kohteesta Hualon Corporation (M) Sdn. Bhd.

KUALA LUMPUR, Malesia, June 26 /PRNewswire/ --

Hualon Corporation (M) Sdn Bhd -tekstiilituottajalle ["Hualon"] 30. marraskuuta 2006 nimitetyt selvitysmiehet ja johtajat ovat jatkaneet Hualonin tuotantoa työntekijöiden, paikallisten tuottajien sekä paikallisten ja eri puolilla maailmaa sijaitsevien asiakkaiden ja alihankkijoiden tuella.

Nimitetyt selvitysmiehet ja johtajat ottavat nyt vastaan ostotarjouksia koskien Hualonin tekstiiliteollisuutta ja tuotantotoimintaa. Tarjoukset pyydetään toimittamaan selvitysmiehille ja johtajille 3. elokuuta 2007 mennessä.

Hualon kuuluu maailman suurimpiin tekstiilivalmistajiin. Sen omistama ja hoitama täysin integroitu tekstiilitehdaskokonaisuus Malesiassa edustaa globaaleja standardeja ja kansainvälistä mittakaavaa. Hualon työllistää yli 7000 työntekijää. Tuotantolaitosryhmä, joka sisältää yli 20 eri tehdasyksikköä yhteensä 197 eekkerin alueella, on sijoittunut strategisesti hyvin Malesian eteläosissa sijaitsevien Negeri Sembilanin ja Melakan maakuntien teollisuusalueille. Tuotantoyksiköt sijaitsevat lähellä Port Klangin kansainvälistä satamaa, mikä tarjoaa hyvät yhteydet kansainvälisille laivareiteille sekä Kuala Lumpurin kansainväliselle lentoasemalle.

Hualonin vuotuinen tuotantokapasiteetti on yhteensä yli 500000 MT polyesteri- ja sekoitelankoja, 30000 MT nylonia, 150000 MT pulloista tehtyä rouhetta sekä 400 - 500 miljoonaa jaardia kankaita. Hualonin vuotuinen liikevaihto on 800 miljoonaa USD ja suurin osa sen tuotannosta menee vientiin, joka suuntautuu Bangladeshiin, Kiinaan, Egyptiin, Hong Kongiin, Intiaan, Iraniin, Koreaan, Syyriaan, Turkkiin ja Vietnamiin.

Osapuolet, jotka ovat kiinnostuneet investointimahdollisuuksista koskien tätä Malesiassa sijaitsevaa vakiintunutta tekstiiliteollisuutta, joka tarjoaa pitkälle kehittyneen infrastruktuurin ja joustavia sijoitusvaihtoehtoja, saavat halutessaan käyttöönsä informaatiokansion (Information Memorandum) allekirjoitettuaan salassapitosopimuksen ja sitouduttuaan noudattamaan voimassaolevia sääntöjä ja määräyksiä. Yhteydenotot:-

Melvin Lim                     Kajendra Pathmanathan
    puh. +603-2147-2098            puh: +603-2140-4851
    (chee-weng.lim@my.ey.com)      (kajendra.pathmanathan@my.ey.com)

Julkaisijat:
    Lim Tian Huat
    Adam Primus Abdullah
    Stephen Duar
    Yhteisvastuulliset selvitysmiehet ja johtajat
    Hualon Corporation (M) Sdn Bhd (188578-A)
    (Nimitetyt selvitysmiehet ja johtajat)

LÄHDE Hualon Corporation (M) Sdn. Bhd.