TeamQuest-ohjelmisto maksoimi VMware-ohjelmiston suorituskyvyn

30 loka, 2009, 17:22 GMT Kohteesta TeamQuest

CLEAR LAKE, Iowa, October 30 /PRNewswire/ --

- Uusi laitos tarjoaa TeamQuest IT Service Optimization työkaluihin parannuksina lämpökarttoja, mittareita ja useita VMware-ohjelmistoon liittyviä parannuksia

TeamQuest julkistaa 10.2-ohjelmistonsa, jossa on monia arvokkaita parannuksia, mukaan luettuina uusia VMware-ominaisuuksia ja uusia näyttövaihtoehtoja, kuten mittareita ja lämpökarttoja.

"Laitos on TeamQuestin IT-palvelujen optimointiin tarkoitetun skaalattavan suoritustyökalupaketin uusin painos", sanoi TeamQuestin tuotejohtaja Scott Adams. "TeamQuestin työkalut mahdollistavat nopean vianmäärityksen ja -korjauksen, ja yritykset voivat niiden avulla heti reagoida kehittyviin pullonkauloihin."

Lisätietoja TeamQuestin uusimmasta julkistuksesta on osoitteessa http://www.teamquest.com/newrelease/

Mittarit ilmoittavat IT-palvelujen tilan helpoimmalla mahdollisella tavalla. Lämpökartat osoittavat "kuumat pisteet" suuressa määrässä IT-palveluja tai infrastruktuurissa, joka suorittaa kyseisiä palveluja.

"Tällaisten raporttien ansiosta sekä liiketoimintayksikön päälliköt että järjestelmänvalvojat voivat yhdellä silmäyksellä saada käsityksen IT-palvelujen suorituskyvystä ", sanoi Adams. "Yhtä helposti ja nopeasti saadaan myös yksityiskohtaisemmat diagnostiikkatiedot."

TeamQuest-suorituskykypaketissa on nyt parannettu skaalattava ja agentiton VMware vSphere ympäristön (ESX- ja ESXi-hypervisorit) suoritustietojen keruu.

Yksi TeamQuest Performance Software -paketin avainetu on se, että se tukee erilaisia virtualisointiympäristöjä:

- vSphere (Sphere 4 ja aiemmat versiot)
    - AIX PowerVM, myös LPAR- ja WPAR-osiot
    - Solaris-säiliöt, Zones ja LDOM-virtualisointiympäristöt

TeamQuest Model, yksi paketin työkaluista, ennustaa suorituskyvyn etukäteen ja auttaa siten palvelujen optimoinnissa sekä kalliiksi tulevien pullonkaulojen ehkäisemisessä kokonaan. TeamQuest Model -työkalun uusi versio tekee edullisimpien ja tehokkaimpien määritysten haun P2V-konsolidoinnille entistä helpommaksi ja varmistaa, että palvelutasot täyttyvät. IT-päälliköt saavat nopeasti selville parhaan tavan varata resursseja VMware-vieraille. Muista vastaavista työkaluista poiketen TeamQuest Model tunnistaa myös virtuaalilaitteiden sisäisiä vasteaikoja.

Saat lisätietoja näistä ja muista TeamQuest Performance Software 10.2 -ohjelmiston uusimman laitoksen toiminnoista osoitteesta www.teamquest.com.

LÄHDE TeamQuest