Telegent ja ZTE MOBILE TELECOM ryhtyvät yhteistyönä toimittamaan avoimen lähetyksen TV-signaalia maailmanlaajuisesti myytyihin ZTE-laitteisiin

29 heinä , 2008, 11:00 BST Kohteesta Telegent Systems

SUNNYVALE, Kalifornia ja SHENZHEN, Kiina, July 29 /PRNewswire/ --

- Telegentin mobiili-tv -ratkaisu antaa kuluttajille mahdollisuuden vastaanottaa kaikkia paikallisia lähetyskanavia, olivatpa he missä tahansa.

Telegent Systems, suorituskykyisen yksi siruisen mobiili-TV -ratkaisun mahdollistava yritys, ilmoitti tänään tulleensa maailman johtavan televiestintälaitteiston ja verkkoratkaisujen toimittajan SHENZHEN ZTE MOBILE TELECOM CO. LTD:n valitsemaksi avoimen lähetyksen mobiili-TV -ratkaisujen toimittajaksi valittuihin ZTE-mobiililaitteisiin, joita myydään maailmanlaajuisesti. Sopimuksen mukaan Telegent on yksinoikeudellinen avoimen mobiili-lähetyksen TV-toiminnon toimittaja kahden vuoden ajan.

"Operaattorit kaikkialla maailmassa näkevät avoimen lähetyksen mobiili-TV:n tapana erottaa oma palvelutarjontansa ja houkutella ja pitää tilaajia", sanoi ZTE MOBILE TELECOM Corporationin GSM-osastopäällikkö. "Me valitsimme Telegentin toimittamaan mobiili-TV -toiminnon ZTE:n matkalaitteissa Telegentin maailmalaajuisilla markkinoilla todistetun suorituskyvyn perusteella."

Ratkaisun avulla kuluttajat voivat vastaanottaa paikallisia TV-lähetyksiä maailmanlaajuisesti

Telegentin mobiili-TV -ratkaisun avulla kuluttajat voivat vastaanottaa kaikkia paikallisia lähetyskanavia sijainnista riippumatta, jolloin kuluttajat voivat helposti katsella samoja uutis-, urheilu- ja muita ohjelmalähetyksiä, joita he voivat katsella television ääressä kotona. Operaattoreille avoimen lähetyksen TV-laitteet tarjoavat mahdollisuuden käyttää suosittua sisältöä investoimatta uusiin standardeihin, infrastruktuuriin tai ohjelmointiin. Telegentin ratkaisut ovat käytettävissä yli 80 matkalaitemallissa maailmanlaajuisesti ja niitä on myynnissä Aasiassa, Lähi-idässä, Latinalaisessa Amerikassa, Euroopassa ja Afrikassa.

"TV-toimintoa otetaan nopeasti käyttöön matkaviestinmarkkinoilla, erityisesti maissa, joissa televisio on ensisijainen uutis- ja tietolähde", sanoi Telegent Systemsin pääjohtaja Weijie Yun. "Yhteistyömme ZTE MOBILE TELECOMin kanssa yhdistää alan parhaan mobiili-TV -tekniikan huippuluokan televiestintäjohtajaan, jolloin kumpikin organisaatio voi hyödyntää tätä ilmiötä."

Tietoja Telegent Systemsistä

Telegent Systems on johtava CMOS-puolijohdeyritys, joka tarjoaa suorituskykyisiä yhden piirin ratkaisuja, jotka mahdollistavat avoimen lähetyksen ja tilattavan TV-signaalin vastaanottamisen matkaviestimissä, kannettavissa laitteissa ja kodin elektroniikassa. Telegentin ratkaisut tekevät televisioista mobiileja ja tarjoavat sekä analogisen että digitaalisen lähetyksen vastaanoton huippuluokan kuvanlaadulla mobiiliympäristöissä, mahdollistavat erittäin pienen virrankäytön ja parhaan mahdollisen integraation, joka yksinkertaistaa mobiililaitteen suunnittelua ja valmistusta. Lisätietoja löytyy osoitteesta http://www.telegent.com.

Tietoja ZTE MOBILE TELECOM CO., LTD:stä

ZTE MOBILE TELECOM on ZTE Corp.:n kokonaan omistama tytäryhtiö, joka on johtava televiestintälaitteiden ja verkkoratkaisujen maailmanlaajuinen toimittaja. Yritys on toimittanut tuotteitaan ja palveluitaan 135 maahan ja alueelle ja palvelee suuria televiestintäoperaattoreita eri puolilla maailmaa. ZTE sijoittaa noin 10 % vuosittaisesta liikevaihdostaan tutkimukseen ja kehitykseen ja on johtavassa asemassa useissa kansainvälisissä organisaatioissa, jotka kehittävät uusia televiestintästandardeja. Se on maailman nopeimmin kasvava televiestintälaitteistoyritys ja Kiinan suurin pörssissä oleva televiestintävalmistaja, jonka osakkeet on listattu sekä Hongkongin että Shenzhenin pörsseissä. Lisätietoja löytyy osoitteesta http://www.zte.com.cn.

Web-sivusto: http://www.telegent.com

LÄHDE Telegent Systems