Tuplasti suoritustehoa samaan hintaan: Handheld aloittaa uuden, erittäin kestävän Algiz 7 -tabletin toimitukset

27 elo, 2013, 07:00 BST Kohteesta Handheld Group

LIDKÖPING, Ruotsi, August 27, 2013 /PRNewswire/ --

Nopeasti kasvava, kestävien kannettavien tietokoneiden, PDA-laitteiden ja älypuhelimien valmistaja Handheld Group  ilmoitti tänään tuovansa markkinoille uudistetun version erittäin suositusta, kestävästä Algiz 7  -tablettitietokoneestaan. Päivitetty Algiz 7 on edeltäjäänsä huomattavasti nopeampi, sen tallennuskapasiteetti on suurempi, suojaus parempi ja  tiedonsiirtonopeus suurempi.

Siirtyäksesi multimedia uutiseen näpsäytä tästä.

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130822/634274 )

Erittäin kestävä Algiz 7 -tabletti PC on pieni, kevyt ja nopea. Siinä on useita yhteysvaihtoehtoja ja monia eri toimintoja. Algiz 7 sopii ihanteellisesti käyttäjälle, joka tarvitsee erittäin kestävän ja tehokkaan tabletin, joka on silti kevyt ja helppokäyttöinen. Algiz 7 täyttää Yhdysvaltain armeijan MIL-STD-810F-standardin tiukat vaatimukset, jotka koskevat kosteuden, tärähtelyjen, pudotusten ja äärilämpötilojen kestoa. Laitteella on IP65-luokitus, joten se kestää myös vettä ja pölyä.

Uuden Algiz 7 -tabletin toimitukset alkavat tänään. Edeltäjiinsä verrattuna laitteessa on seuraavat uudet ominaisuudet:

• Nopea ja tehokas N2600 1.6 GHz Intel ATOM -kaksiydinsuoritin.
  • Enemmän muistia: 4 Gt DDR3 RAM -muistia.
  • Enemmän tallennustilaa: 128 Gt SSD SATA II, jossa on palautusosio.
  • Kaksi täyttä mPCle-kottipaikkaa tuovat lisää joustavuutta.
  • Ethernet 10/100/1000 (Gigabit).
  • Parempi suojaus TPM-piiristön ansiosta (sirumalli 1.2).
  • Päivitetty versio langattomasta Gobi 3 000 -tekniikasta parantaa tiedonsiirtonopeutta.
  • 5 megapikselin kamera.
  • Monisuuntainen antenni (kaksi antennia) parantaa kantavuutta.

"Uuteen Algiz 7 -tablettiin on tehty merkittäviä parannuksia", sanoo Handheld Groupin toimitusjohtaja Jerker Hellström. "Enemmän tallennustilaa, paljon nopeampi suoritin, parempi suojaus ja  kamera sekä paremmat tietoyhteydet  - siinä vain muutamia parannuksista. Hinta on kuitenkin pidetty samalla tasolla kuin aiemmallakin Algiz 7 -versiolla. Tuote on loistovalinta kaikille niille, jotka tarvitsevat kannettavien tietokoneiden suorituskykyä kenttäkäytössä."

Algiz 7 painaa vain 1,1 kg , ja siinä on 7 tuuman laajakuvakosketusnäyttö, joka käyttää uutta ja ainutlaatuista MazView-tekniikkaa, jonka ansiosta näytön kirkkaus on erinomainen ulko-olosuhteissa - jopa suorassa auringonvalossa. Algiz 7 -tabletissa on uusin Microsoft Windows 7 Ultimate -käyttöjärjestelmä. GPS-navigointitoiminto on täysin sisäänrakennettuna.

Kuten muutkin Handheldin valikoiman kestävät PDA-laitteet, älypuhelimet ja kannettavat tietokoneet, Algiz 7 on suunniteltu erityisesti vaativiin olosuhteisiin mm. seuraavien alojen tarpeisiin: kaivosteollisuus, geomatiikka, logistiikka, metsänhoito, joukkoliikenne, rakentaminen, kunnallistekniikka, kunnossapito, sotilasala ja turvallisuusala.

Uusi Algiz 7 on nyt tilattavissa ja toimitetaan välittömästi. Uudet ominaisuudet vanhaan hintaan.

Hyödyllisiä linkkejä

Handheld Group

ALGIZ 7

Algiz 7:n kuvia

Handheldin tuotevalikoima

Lisätietoja kestävyydestä

Twiittaa tämä: Handheld aloittaa uuden ja parannetun Algiz 7 -tabletin toimitukset http://www.handheldfinland.com/regions/fi/press-releases-view.asp?id=1365

Tietoja Handheldista

Handheld Group on kestävien kannettavien tietokoneiden, PDA-laitteiden ja älypuhelimien valmistaja. Handheld ja sen yhteistyökumppanit ympäri maailman toimittavat täydellisiä mobiiliratkaisuja mm. seuraavien alojen tarpeisiin: geomatiikka, logistiikka, metsänhoito, joukkoliikenne, kunnallistekniikka, rakentaminen, kunnossapito, kaivosteollisuus, sotilasala ja turvallisuussektori. Ruotsalaisella Handheld Groupilla on paikallisia toimipisteitä Suomessa, Isossa-Britanniassa, Alankomaissa, Italiassa, Saksassa, Sveitsissä, Australiassa ja Yhdysvalloissa. Lisätietoja on sivustossa http://www.handheldgroup.com.

Video: http://www.multivu.com/mnr/62399-Handheld-new-version-Algiz-7-tablet

LÄHDE Handheld Group