Työpöydän sekamelska kuriin Raritanin uusilla KVM-kytkimillä

17 marras, 2004, 07:00 GMT Kohteesta Raritan Computer, Inc.

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, Alankomaat, November 17 /PRNewswire/ --

- SwitchMan(R) USB ja SwitchMan Cable Plus säästävät toimistotyöntekijöiden pöytätilaa ja rahaa laitteistojen jakamismahdollisuuden avulla

Raritan Computer, Inc. - johtava KVM-tarvikkeiden (Keyboard, Video, Mouse) ja IT-infrastruktuurin etähallintaratkaisujen toimittaja - ilmoitti tänään, että se on lisännyt kolme uutta mallia yrityksen SwitchMan(r) -tuotelinjaan auttaakseen pienyrityksiä ja kuluttajia hallitsemaan paremmin työpöytätilaa vieviä tietokonelaitteistoja.

Toimistoissa alkaa olla ahdasta, kun PC:n lisälaitteiden määrä kasvaa ja työntekijät hankkivat uusia tietokoneita edelleen käytössä olevien arvokasta tietoa ja ohjelmia sisältävien koneiden lisäksi. Monissa kotitoimistoissa on useita tietokoneita näppäimistöineen, hiirineen ja kaiuttimineen sekä tulostin, skanneri, digitaalikamera, kämmenmikron telakointiasema ja ulkoinen muistilaite.

Raritanin uudella, litteällä ja kompaktilla SwitchMan USB KVM -kytkimellä käyttäjä pystyy säästämään tilaa ja rahaa hallitsemalla jopa neljää tietokonetta yhdellä hiirellä, näppäimistöllä ja monitorilla - ja sama pätee myös oheislaitteisiin, kuten tulostimiin, digitaalikameroihin, iPOD:eihin(r), skannereihin, ja ulkoisiin levyasemiin. Kytkimen avulla useat henkilöt voivat käyttää samoja PC:n oheislaitteita yhdessä.

Toimistotyöntekijät voivat SwitchMan USB:n avulla hallita toisiinsa liitettyjä tietokoneita - PC:t ja Apple(r) Macintosh(r) -työasemat mukaan lukien - ja USB (Universal Serial Bus 2.0 ja 1.0)-oheislaitteita joko käyttämällä kytkimen ohjainpainikkeita tai PC:n näppäimistön pikanäppäinkomentoja. Lisäksi SwitchManin audiokytkentämahdollisuus sallii yhden mikrofonin ja kaiutinsarjan yhteiskäytön usealla tietokoneella. SwitchMan USB on saatavana kahtena perusmallina, jotka tukevat kahta tai neljää PC:tä ja USB-laitetta.

Tänään esiteltiin myös SwitchMan Cable Plus (SW2-CP) -kytkin, joka tarjoaa yhden kustannustehokkaimmista tavoista hallita kahta PC:tä (tai Mac-työasemaa) yhdellä PS/2-konsolilla. Korttipakan kokoinen SwitchMan Cable Plus yhdistää kaksi PC:tä integroiduilla, vajaan kahden metrin pituisilla KVM-kaapeleilla.

"Sovellamme tässä hyväksi havaittua KVM-kytkinteknologiaa, jonka hallintaominaisuudet laajensimme käsittämään tämän hetken suosituimmat USB-pohjaiset PC:t ja huippunopeat oheislaitteet, kuten kameranauhurit, iPod:it ja digitaalikamerat", sanoi Peter Suriani, Raritan Computer:in tuotehallinnon johtaja. "Käyttäjä kykenee hallitsemaan helposti useita tietokoneita ja laitteita ja välttyy samalla kustannuksilta, jotka muuten koituisivat useiden näppäimistöjen, hiirien, monitorien ja kaiuttimien ostamisesta. SwitchMan mahdollistaa myös henkilökunnalle oheis- ja audiolaitteiden yhteiskäytön pienissä toimistoissa, joissa on käytössä erityyppisiä palvelintietokoneita ja työasemia."

Laitteen asentaminen ja käyttö on tehty helpoksi. Käyttäjä vain liittää tietokoneen USB-näppäimistön, USB-hiiren ja VGA-monitorin sekä muut USB-laitteet Switchmanin USB-porttiin. Molemmat SwitchManin USB-mallit voidaan asentaa horisontaalisesti tai vertikaalisesti pöytätietokoneisiin ja mukana tulee kaksi premium KVM-kaapelia, jotka mahdollistavat korkean suoritustehon ja videoresoluution. Mitään ohjelmiston asennusta tai määrittelyä ei tarvita. Macia käytettäessä tarvitaan valinnainen adapteri.

Kaikki kolme SwitchMan-mallia (SW2-USB, SW4-USB and SW2-CP) ovat saatavilla maailmanlaajuisesti ja niiden mukana tulee kaikki mitä tarvitaan laitteen saattamiseksi käyttövalmiksi ja toimintakuntoon käden käänteessä. Lisätietoa tuotteista on saatavilla osoitteessa Raritan.com.

Tietoa Raritan Computerista

Somersetissa, New Jerseyn osavaltiossa USA:ssa perustettu Raritan Computer Inc. on palvelimille ja muille IT-laitteille turvallisen pääsyn, valvonnan ja hallinnan takaavien IT-infrastruktuurin hallintaratkaisujen johtava toimittaja datakeskuksissa ja etätoimistoissa. Raritanin tuotteita käytetään miljoonien palvelimien valvontaan ja hallintaan yli 50 000 datakeskuksessa, tietokoneiden testilaboratoriossa ja muissa kohteissa kaikkialla maailmassa. Raritanin täydellisen tuotelinjaan yhteensopivat ja skaalattavat digitaaliset ja analogiset KVM:t, sarjakonsolit ja etäyhteystuotteet tarjoavat IT-ammattilaisille pienyrityksistä suuryrityksiin luotettavimmat, joustavimmat ja turvallisimmat ratkaisut IT-laitteiden hallintaan, parantaen samalla toiminnan tuottavuutta. Raritanin Peppercon OEM-osasto kehittää, valmistaa ja markkinoi kehittyneitä, laitteistopohjaisia etähallintatuotteita, jotka perustuvat digitaaliseen KVM-over-IP- ja IPMI-teknologioihin. Vuonna 1985 perustetulla Raritanilla on ollut jo 19 perättäistä kannattavan kasvun ja teknisen innovaation vuotta. Raritanilla on 32 erillistä toimipistettä ja sen tuotteita on myynnissä 76 maassa. Lisätietoa yrityksestä on saatavilla osoitteessa Raritan.com.

Kaikkien tekstissä esiintyvien tavaramerkkien oikeudet kuuluvat niiden omistajille.

Web-sivusto: http://www.raritan.com

LÄHDE Raritan Computer, Inc.