'Tyylittele mobiilimultimediaan' MOTOROKR E6:n avulla

05 joulu, 2006, 18:13 GMT Kohteesta Motorola, Inc.

HONG KONG, December 5 /PRNewswire/ --

- Motorolan vallankumouksellinen PDA-huippumalli tuo videot, pelit, musiikin ja tuottavuuden kämmenellesi

Motorola, Inc. (NYSE: MOT), langattoman viestinnän, mobiiliviihteen ja tuottavuuden maailmanjohtaja, julkisti tänään uuden viihde-PDA huippumallinsa - MOTOROKR E6. Perinteisten musiikki- ja kämmenlaitteiden täydellinen uudelleenluomus E6 on tyylikkäästi muotoiltu viihdepuhelin, joka edistää myös tuottavuutta - laite, joka on luotu parantamaan liikkuvien ammattilaisten elämäntyylejä.

"Kaikki eivät kyenneet hallitsemaan ja nauttimaan niistä monista kokemuksista, joita multimediapuhelimet kykenivät tarjoamaan, mutta MOTOROKR E6:n avulla kaikki tämä on muuttunut," sanoi Motorolan Michael Tatelman, Mobile Devices Business, Pohjois-Aasia corporate vice-president ja toimitusjohtaja. " E6 on suunniteltu erityisesti luomaan videoihin, musiikkiin, peleihin ja valokuviin liittyviä korkealuokkaisia kokemuksia. Halusitpa sitten tallentaa erityishetkesi kameralla, kuunnella musiikkia koska tahansa, missä tahansa, pelata pelejä ja katsella elokuvia tai jopa tarkistaa sähköpostisi liikkeellä, E6 tekee kaikesta tästä yksinkertaista ja helppoa."

Motorolan perinteen, innovaation ja multimedia-alan johtajuuden huippuna MOTOROKR E6 tarjoaa voittoisan tasapainon mobiiliviihteen ja liiketaloudellisen tehokkuuden välillä. Erilliset musiikkinäppäimet, laajennettava muisti, elokuvien katsomisen ja tekemisen mahdollistavat ominaisuudet, sekä kaikki oleelliset liiketoiminnalliset työkalut, ovat vasta alkua - E6 on todella mullistava viihde-PDA. Uusi mobiilipuhelin tarjoaa sinulle ylivertaisen mobiilin multimediakokemuksen tyylikkäässä laitteessa, jonka ansiosta voit luoda, nauttia ja jakaa musiikkia, videoita, valokuvia ja pelejä, samaan aikaan halliten työtäsi ja elämääsi.

Mobiili tyyli

MOTOROKR E6:ssa Motorola on luonut kaikkien aikojen ohuimman ja näppärimmän viihde-PDA:n. Ainoastaan 14.5mm paksun E6:n hoikat linjat huokuvat Motorolan käsitteiksi muodostuneiden mobiilipuhelinten, kuten MOTOKRZR ja MOTOSLVR klassista vähäteltyä arvokkuutta. Kuitenkin toisin kuin edeltäjissään, suurimman tilan tämän puhelimen tyylikkäässä ulkokuoressa vie super-kokoinen 2.4" 240x320 TFT Touch Window(R) näyttö - ensimmäinen laatuaan mobiilipuhelimessa - jonka ansiosta käyttäjillä on pääsy kaikkiin E6:n toimintoihin sekunneissa.

Sellaiset lisäominaisuudet, kuten korkean resoluution 2 megapikselin kamera, 3.5mm stereokuulokeliitäntä, erilliset musiikkinäppäimet ja irroitettava SD-muistikorttipaikka, tuovat MOTOROKR E6:een alusta pitäen todellista multimediatyyliä.

Mobiili multimedia

Sisäänrakennetun 2 megapikselin videokameransa ansiosta MOTOROKR E6 nostaa mobiilivideon uudelle tasolle ja vie sinut mukanaan! Korkealaatuisen CIF(352x288) videotallennuksen myötä elokuvien teko ei ole koskaan ollut helpompaan. Voit nauttia suosikkivideoistasi SD-korttitallennuksen ja MPEG-4, H.263, RV -yhteensopivan Realplayerin (R) avulla. Ainutlaatuisena mobiilipuhelimien joukossa, E6 voidaan jopa muuttaa web-kameraksi PC:llesi tai sylimikrollesi mobiilipuhelimen USB-liitettävyyden ansiosta.

MOTOROKR E6:n kameran ylivoimaiset ominaisuudet, joihin kuuluvat makro-toiminto ja 8x zoom, sallivat sinun taltioida detaljeja tarkemmin kuin koskaan, säilyttäen kaikki elämäsi erityishetket ja -ihmiset uskomattomalla selkeydellä. SD-korttimuisti merkitsee myös, että voit pitää koko valokuva-albumisi mukanasi, pitäen sen tahdissa tietokoneesi kanssa, ja sopivien tulostimien tai kuvaliikkeiden avulla voit tulostaa kuvat välittömästi jakaen ne ystäviesi ja perheesi kanssa.

Mobiili viihde

Haluatko nauttia elämästäsi täysillä? MOTOROKR E6 tekee pelaamisesta todella mobiilia, jättäen kömpelöt ja vanhanaikaiset pelilaitteet kauas taakseen! E6 on varustettu korkean resoluution 320x240 TFT Touch Window(R) -näytöllä ja 3.5mm stereokuulokeliitännällä, jotka yhdessä takaavat ylivoimaisen pelikokemuksen, koska tahansa, missä tahansa. E6:n avulla voit ottaa tietokonepelisi mukaasi, sillä se saa helposti yhteyden MOTOGamesiin, virtuaaliseen hypermarkettiimme Kiinan pelaajille Internetin ( http://www.motogames.com.cn) tai WAPin (http://wap.motogames.com.cn) kautta laajentaaksesi suosittujen online-pelien pelaamistasi mobiilipuhelimeesi.

Ja kun haluat musiikkisi, MOTOROKR E6 muuttaa laulusi elämäsi ääniraidaksi. Valitse haluamasi kappale murehtimatta formaateista - E6 tukee formaatteja MP3, AAC, AAC+, WMA, RA, WAV, MIDI, AMR-NB ja AMR-WB - ja nauti musiikistasi suosikkikuulokkeittesi välityksellä - jopa langattomien Bluetooth stereokuulokkeiden kautta! Laajennettavan muistipaikan avulla voit myös kuljettaa satoja laulujasi E6:llasi ja siirtää ne sitten saumattomasti tietokoneellesi USB:n tai muistikortin kautta.

Kun haluat kuulla jotain uutta, MOTOROKR E6 tarjoaa sen sisäänrakennetun FM- radion. Tai mikä parasta, voit suunnata sivuille www.motomusic.com.cn, jossa voit löytää, ostaa, ladata, nauttia ja jakaa viimeisintä musiikkia, mukaanlukien rajoitetut kappaleet Linkin Parkilta, Jay Choulta ja kaikilta muilta suosikkiartisteiltasi.

Mobiili tuottavuus

Vaikka viihde joutuisikin tauolle kun todellinen maailma ryntää sisään, MOTOROKR E6 vaihtaa tahtia saumattomasti vastatakseen kaikkiin tarpeisiisi - itse asiassa tuottavuus ei ole koskaan näyttänyt tai tuntunut näin hyvältä! Kuten voit odottaa Kiinan PDA-puhelinten markkinajohtajalta, E6 on varustettu Motorolan palkitulla käyntikortinlukuija-ohjelmalla, joka tekee yhteydenpidosta vaivatonta yhteystietojen luomisen ja jakamisen avulla.

MOTOROKR E6:n käsialantunnistusohjelma on nopein tapa kiinalaisiille käyttäjille syöttää tekstiä ja sitä voidaan käyttää kaikkien E6:n tuottavuustyökalujen kanssa. Tarkista sähköpostisi liikkeellä E6:n internet e-mail -pääteohjelman avulla tai pidä kirjaa ajankäytöstäsi ja tapaamisistasi voimakkaan kalenterin ja tehtävälistojen avulla, synkronoiden kaikki tietokoneellasi tai kollegojesi kanssa Motorola Phone Toolsin(R)avulla.

Avainominaisuudet
    -- 2.0 megapikselin kamera ja 8x digitaalinen zoom hetken
       tallentamiseen
    -- CIF ja QVGA videokaappaus maks. 5 tuntia; täyden näytön videotoisto
    -- Sisäänrakennettu MP3-soitin erillisillä musiikkinäppäimillä ja
       sisäänrakennetulla FM-radiolla
    -- PDA, jossa käyntikortinlukija, POP3 sähköposti, tiedostonlukija
       PDF- tiedostoja varten, Microsoft Word, Excel, PPT, jne.
    -- Liitettävyys sisältää integroidun Stereo Bluetooth(R) langattoman
       teknologian, HTML-selaimen, Hi-Speed USB 2.0 EMU:n, 3.5 mm
       stereokuulokeliittimen
    -- Irroitettava SD-muistikorttipaikka, maks. 2GB SD-korttituki; 8MB
       dynaaminen käyttömuisti

"MOTOROKR E6:n suurin etu on sen suunnittelussa ja sen ainutlaatuisessa sekoituksessa elämäntyyliin keskittyneitä ominaisuuksia," täydentää Motorolan Tatelman. "Mikään muu mobiililaite ei tarjoa tälläistä määrää ominaisuuksia, jotka auttavat kuluttajaa hallitsemaan kaikkia piirteitä elämässään, tarjoten ylivoimaisia media-, peli- ja tuottavuuskokemuksia, kaikki yhdessä ohuessa, kevyessä ja tyylikkäässä laitteessa."

MOTOROKR E6 on saatavana välittömästi kaikkialla Kiinassa valtuutetuilta Motorola-jälleenmyyjiltä.

Lisätuotetietoja ja korkean resoluution valokuvia etsivien akkreditoitujen tiedotusvälineiden edustajien kannattaa vierailla sivustolla http://www.motorola.com/motoinfo.

Lisätuote- ja saatavuustietoja etsivien kuluttajien kannattaa vierailla sivustolla http://direct.motorola.com/hellomoto/motorokre6.

Motorolasta

Motorola tunnetaan kautta maailman innovaatiosta ja johtoasemastaan langattomassa- ja laajakaistaviestinnässä. Saumattoman mobiliteetin visiomme inspiroimana Motorolan väki on sitoutunut auttamaan sinua saaman yhteyden ja säilyttämään sen yksinkertaisesti ja saumattomasti ihmisiin, informaatioon ja viihteeseen, joita haluat ja tarvitset. Me teemme tämän suunnittelemalla "must have" -tuotteita, "must do" -kokemuksia ja voimakkaita verkkoja - sekä täyden kirjon tukipalveluita. Fortune 100 yhtiönä, jolla on globaali läsnöolo ja vaikutus, Motorolan myynti oli USD 35.3 miljardia 2005. Lisätietoja yrityksestämme, ihmisistämme ja innovaatioistamme löydät sivuilta www.motorola.com

Verkkosivut: http://www.motorola.com

LÄHDE Motorola, Inc.