Unohda sotkuiset Excel-taulukot - Projektihallinnan tulevaisuus on verkossa - Projektihallinnan tulevaisuus on verkossa

07 syys, 2009, 08:30 BST Kohteesta Projectplace International AB

TUKHOLMA, September 7 /PRNewswire/ -- Projectplace, johtava ruotsalainen online-projektihallinnan tarjoaja lanseeraa ainutlaatuisen web-pohjaisen 'Projectplace Planner' -hallintatyökalun. Project Plannerissa on helppokäyttöinen valikko ja vedä ja pudota -toiminto. Siksi se on helppokäyttöisempi kuin MS Project ja nopeampi kuin Excel. Projectplace Plannerin Beta-versio on saatavilla ilmaiseksi ennen myöhemmin syksyllä julkaistavaa täydellistä tuotepakettia.

Katso multimediaan liittyvät uutiset klikkaamalla linkkiä:

Projektien hallinta ei ole koskaan ollut näin helppoa - Projectplace Planner on ensimmäinen Internetissä toimiva yhteisöllinen projektihallintatyökalu, joka on suunniteltu helpottamaan kaikkien projektihallinnan parissa työskentelevien henkilöiden elämää. Projectplace Planner korvaa monimutkaiset ja sekavat työkalut selkeällä ja helppokäyttöisellä projektihallintatyökalulla.

- Me tiedämme, että tärkein avain onnistuneelle projektille on tehokas viestintä projektissa työskentelevien henkilöiden välillä. Tämän vuoksi olemme suunnitelleet Projectplace Plannerista interaktiivisen online-viestintätyökalun, sanoo Mattias Hällström, Projectplace Internationalin perustaja ja kehityspäällikkö.

Projectplace Plannerin käyttäjä voi luoda nopeasti selkeät hallintarakenteet, jotka voi helposti esitellä ja jakaa verkossa. Vastaanottajat saavat linkin projektihallintaan, ja he voivat kommentoida ja muokata sitä suoraan web-selaimessaan.

Sovellusalusta on suunniteltu mahdollisimman erilaisia projektityyppejä ja liikealoja varten, joissa Projectplacen mielestä on huomattavaa potentiaalia.

- Julkaisemme Beta-version saadaksemme palautetta asiakkailtamme ja muilta Projectplace Plannerin mahdollisilta käyttäjiltä. Asiakkaiden kanssa käydyt keskustelut ovat yksi strategiamme tärkeimpiä osia, sanoo Hällström.

Projectplace Plannerin Beta-versio julkaistaan 7. syyskuuta. Sitä voi kokeilla ilmaiseksi toistaiseksi. Myöhemmin syksyllä yritys julkaisee sovellusalustan tärkeänä osana uutta Personal Editionia, joka tarjoaa myös asiakirjojen hallintatoimintoja verkon henkilökohtaisessa työtilassa.

Kokeile Projectplace Planneria täällä:

------------------------------------------------------------------------

Vuodesta 1998 lähtien Projectplace International on kehittänyt ja toimittanut Euroopan johtavia verkkotyökaluja yhteisölliseen projektihallintaan. 100 työntekijän yrityksellä on Tukholmassa, Ruotsissa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi paikallistoimistoja Tanskassa, Saksassa, Alankomaissa ja Norjassa. Katso lisätietoja osoitteessa http://www.projectplace.com

Projectplace Internationalin viestintäosasto: Anna Ålenius Mathson +46-708-93-02-46, sähköposti: anna.alenius.mathson@projectplace.com

LÄHDE Projectplace International AB