USB:n Network Control Model (NCM) -mallin määritys on hyväksytty

21 elo, 2009, 08:48 BST Kohteesta MCCI Corporation

ITHACA, New York, August 20 /PRNewswire/ --

MCCI Corporation on tyytyväinen USB Implementers Forumin päätöksestä hyväksyä Network Control Model (NCM) -tekniikka avoimeksi standardiksi. Julkaistu 1.0-versio on nyt saatavilla USB-IF-jäsenille.

NCM on korvaamaton nykyistä nopeammalle kämmenlaitteiden tiedonsiirrolle, jota seuraavan sukupolven tekniikat vaativat. NCM parantaa nykyistä Ethernet Control Model -protokollaa LTE:n, HSDPA+:n, WiMAXin ja muiden tulevien verkkotekniikoiden yhteydessä käytettävän suorituskykyisen datatason kautta. Kun NCM otetaan käyttöön avoimena standardina, nopeaa tiedonsiirtokykyä haluavat käyttöympäristöjen toimittajat ja kämmenlaitteiden toimittajat voivat hyödyntää NCM-ratkaisua ja saavuttaa datan nopean läpiviennin.

"NCM-määritteen ensisijainen tekijä ja tekninen toimittaja MCCI on jo ottanut käyttöön NCM:n alustavan version, jonka nimi on Early NCM (ENCM), todistamaan tämän uuden protokollan hyödyllisyyden ja edut", selittää MCCI:n toimitusjohtaja Terry Moore. "Meillä on tällä hetkellä matkapuhelinasiakkaita, jotka käyttävät ENCM:ää massatuotannossa, ja siirrymme käyttämään NCM:ää."

NCM ja ENCM palvelevat nopean tiedonsiirron ja aina avoinna olevan datayhteyden kasvavaa tarvetta. Lisätietoja MCCI:n NCM-ratkaisusta on laiteohjelmisto- ja palvelinohjain-tuotesivuilla. Tämän testatun tekniikan avulla MCCI on valmis kasvattamaan seuraavan sukupolven matkaviestintäkuluttajille kohdistuvien toimittajien kilpailukykyä.

Tietoja MCCI:stä

MCCI on USB 2.0- ja USB 3.0 -ohjainten ja -laiteohjelmiston johtava kehittäjä suuritehoisten kämmenlaitteiden ja matkalaitteiden markkinoille. Ohjainratkaisut Windows 7:lle, kuten Mobile Broadband -datakorttiratkaisu (MBN), usean radion järjestelmien asemanvaihto-ohjaimet, Mac OS -ohjaimet ja Linux-ohjainratkaisut ovat saatavilla. Yritys toimittaa myös laiteohjelmistoa ja järjestelmäohjelmistoa, kuten USB UICC-, PictBridge-, MTP- ja WUSB-ratkaisuja, kämmenlaitteiden, PDA-laitteiden ja muiden tietokonelaitteiden OEM-valmistajille. Sadoissa miljoonissa matkapuhelimissa on MCCI-tekniikkaa. MCCI:n asiantuntijat osallistuvat maailmanlaajuiseen tekniikan standardien kehittämiseen. Näitä tekniikoita ovat mm. USB-IF ja MCPC. Yksityisesti omistetun MCCI:n pääkonttori on Yhdysvaltain Ithacassa, ja sillä on toimistoja Austinissa, Söulissa, Tokiossa ja Taipeissa. Lisätietoja on osoitteessa: http://www.mcci.com.

MCCI on MCCI Corporationin rekisteröity tavaramerkki.

Yhteyshenkilö:
      JB Swann