Uudella, tuoreella ilmeellä: Delticom Online rengaskauppa Suomessa

04 syys, 2008, 09:30 BST Kohteesta Delticom AG

HANNOVER, Saksa, September 4 /PRNewswire/ -- Delticom AG, johtava kansainvälinen online rengasmyyjä, on suunnitellut uudelleen Suomen online kaupan webbisivut, http://www.rengas-online.com. Internet pro on nyt asiakassuuntautuneempi ja sitä helpompi selailla.

Uuden muotoilun lisäksi käyttäjäystävälliset toiminnot tekevät online ostamisesta helpompaa. Tuotteiden etsimiseen käytettävä optimoitu, selkeä näyttö auttaa asiakkaita löytämään haluamansa tuotteen nopeammin. Lukuisat lajittelutoiminnot auttavat oikean renkaan valitsemisessa. Suorempi tilausprosessi lyhentää tilausaikoja. Kompaktit aputoiminnot tukevat online hankintaa ja antavat vastaukset yleisimpiin kysymyksiin sekä antavat päteviä neuvoja koskien renkaiden hankintaa.

Parhaillaan rengas-online.com tarjoaa 3 % alennuksen henkilöauton renkaista 10.9.2008 saakka.

Huippupalvelumme

Delticom, 215 miljoonan euron myynnillä (2007) tärkeimmässä divisioonassaan sähköisessä kaupankäynnissä, on Euroopan suurin Internetissä toimiva rengasmyyjä ja myös merkittävä tekijä kansainvälisesti. Online asiantuntijalla on tällä hetkellä 95 online kauppaa 35 maassa. Kannattavan yrityksen jatkuvan positiivisen kehityksen tärkeimmän voimavaran muodostavat sen yli 2.3 miljoonaa asiakasta (tilanne 31.7.2008). Yksi syy miksi online pro on niin houkutteleva asiakkaille, on sen laaja kohtuuhintainen tuotevalikoima ja sen tarjoamat lisäpalvelut.

Delticomin koosta johtuen, online kauppa rengas-online.com pystyy lähes aina toimittamaan halutun renkaan. Rengas, jota ei löydy varastosta tilataan automaattisesti.

Mutta palvelu ulottuu paljon kauemmas. Asiantuntevat asennuskumppanit on mahdollista valita online. Etäisyys lähimpään palvelupaikkaan näytetään Google Maps -karttojen avulla. Suomessa meillä on tällä hetkellä 113 yhteistyökumppania, jotka auttavat sinua asentamaan renkaat.

Yhteyshenkilö:
    Susanne Kindor-d'Unienville,