Uusi kumppanuus liikematkasegmentissä: hotel.info yhteistyöhön Concurin kanssa

02 kesä , 2010, 13:27 BST Kohteesta hotel.info

NÜRNBERG, Saksa, June 2, 2010 /PRNewswire/ -- Johtava online-hotellinvarauspalvelu hotel.info, joka tarjoaa yli 210 000 hotellia maailmanlaajuisesti, on aloittanut yhteistyön Concurin, maailman johtavan työntekijäkulujen hallinnoinnin on demand -palvelun kanssa. Näin hotel.info on nyt integroitu myös Concur(R) Travel & Expense- ja Concur(R) Cliqbook Travel -varausympäristöihin.

Concurin ja hotel.infon uuden kumppanuuden myötä Concurin matkanhallintaratkaisua käyttävät yritykset voivat nyt hyötyä lisäksi hotel.infon monipuolisesta hotellitarjonnasta. hotel.info ( http://www.hotel.info/) päivittäisen hotellitarjonnan päivittämisen ansiosta huonetta etsivä voi olla varma siitä, että löytää päivän edullisimman huonehinnan. Tarjoamalla mahdollisuutta sopimushintojen ja matkustussääntöjen tallentamiseen Concur ja hotel.info takaavat lisäksi suurimman mahdollisen tarjousten ja hintojen läpinäkyvyyden online-hotellivarauksissa.

"Yhteistyöllä Concurin kanssa olemme onnistuneet menestyksekkäästi laajentamaan yhteistyöverkostoamme verkkopohjaisten liikematkajohtamisjärjestelmien segmentissä. Näin yhä useammat yritysasiakkaat hyötyvät hotellitarjonnastamme, joka löytyy nyt kaikista yleisimmistä internet-varaussovelluksista. Näin olemme mitä parhaiten varustautuneita jatkamaan kansainvälistä markkinoiden valloitusta", sanoo Peter Hildenbrand, hotel.infon Sales Manager.

Concur EMEA:n Senior Vice President ja General Manager Barry Padget korostaa palvelutarjonnan laajentumista tämän uuden kumppanuuden myötä: "Asiakkaamme voivat valita selvästi suuremmasta hotellivalikoimasta. hotel.infon liittäminen Concur(R) Connectiin, maailmanlaajuiseen ohjelmaan, joka mahdollistaa asiakkaille pääsyn käsiksi tavanomaisista varausjärjestelmistä kokonaan puuttuviin sisältöihin, mahdollistaa varausten teon useista pienistä hotelleista tai hotelliketjuista suoraan yritysasiakassovelluksemme kautta. Asiakkaat hyötyvät edullisemmista hotellitarjouksista. Yhdistettynä integroitujen matkan ja matkakustannusten hallintaratkaisumme tarjoamiin läpinäkyvyyteen ja tehokkuuteen voidaan kuluja laskea tehokkaasti."

Lehdistön yhteyshenkilö:

hotel.info