Uusi saksalais-unkarilainen psoriasishoito rekisteröitiin US FDA: ssa OTC lääkkeenä

01 maalis, 2006, 08:00 GMT Kohteesta Optoderma

WARBURG-BUDAPEST, March 1 /PRNewswire/ -- Optoderma(R) Cellular Memorizer(TM) tuotteet, jotka on kehitetty Psoriasis Vulgariksen hoitoon, rekisteröitiin US FDA: ssa OTC lääkkeenä. OTC lääkkeet ovat kaikkien saatavilla apteekeissa ja kemikaalikaupoissa ilman lääkärin määräystä.

USA: n rekisteröinnillä neljä psoriasiksen paikallishoitoon tarkoitettua tuotetta - Cellular Memorizer Lotion, Cream, Scalp Gel ja Body Lotion- tulevat noin 8 miljoonan psoriaattisista oireista kärsivän amerikkalaisen saataville kesän 2006 aikana. Optoderma Kft., tuotteiden saksalais-unkarilainen tuottaja, on erikoistunut kehittämään aktivoituja mineraalipohjaisia hypoallergisia tuotteita hoidoksi auto-immuuneista ihosairauksista, kuten psoriasis vulgaris, kuiva ekseema ja neuro-dermatitis kärsiville.

Kesällä 2005 alkaneen lupaavan Euroopan debyyttin jälkeen EU:n 12 miljoonaa psoriaatikkoa Saksassa, Ranskassa, Belgiassa, Unkarissa, Itävallassa, Slovakiassa ja Sveitsissä ovat olleet erittäin tyytyväisiä Optoderma Kft:n tuotteisiin. Cellular Memorizer tuotteet on testattu erilaisten kliinisten testien lisäksi Professori B. Pfeifer:in johdolla tunnetussa Aeskulap Klinikassa (Brunnen), joka on Sveitsin holistisen lääketieteen keskus. Kaikissa testeissä tuotteet ovat saavuttaneet 77 % tehokkuustason tyypillisten psoriaattisten oireiden hoidossa testiin osallistuneilla psoriaatikoilla - muutaman päivän sisällä kutina helpottui tai hävisi kokonaan, kahden viikon sisällä epänormaali hilseily vähentyi huomattavasti tai hävisi kokonaan ja kuuden viikon hoitojakson jälkeen uuden terveen ihon kehittyminen oli alkanut. Optoderma Cellular Memorizer tuotteet eivät aiheuta pitkäaikaisia sivuvaikutuksia, niiden käyttö voidaan aloittaa uudelleen milloin tahansa, ne ovat miellyttävän tuoksuisia ja helppokäyttöisiä, eivät sottaa ja sopivat kaikille ihotyypeille.

Optoderma Cellular Memorizer Lotion:in, Cream:in, Scalp Gel:in ja Body Lotion:in Euroopan debyytin jälkeen tuotteiden kysyntä kasvoi räjähdysmäisesti amerikkalaisten kuluttajien keskuudessa yhtiön E-kaupassa. Tämän seurauksena Optoderma Kft.:n johto halusi rekisteröidä tuotteet USA: n markkinoille. Optoderma Cellular Memorizer tuotteiden rekisteröinti US Food and Drug Administration:issa on tuplannut yhtiön johdon tulosodotukset vuodelle 2006.

Optoderma Cellular Memorizer tuotteet ovat saatavilla kansallisilta jakelijoilta useimmissa Euroopan maissa. Maissa, joissa tuoteet eivät ole saatavilla apteekeissa tai kemikaalikaupoissa, niiitä voi tilata Optoderma Kft.:n kotisivujen kautta (www.optoderma.com). Tuotteiden odotetaan saapuvan sekä Skandinavian että Baltian maiden markkinoille vuoden 2006 aikana. Optoderma Kft. etsii kansallisia jakelijoita tuotteilleen Skandinaviassa ja Baltiassa.

LÄHDE Optoderma