Valuuttakauppa analyytikot ennustavat 1.5250

08 elo, 2008, 10:00 BST Kohteesta Forexyard

NICOSIA, Cyprus, August 8 /PRNewswire/ -- Forexyardin analyytikot ennustavat 1.5250 EUR/USD markkinaviikon loppuun mennessä 1.5000 ollen kohde seuraavan viikon loppuun mennessä, mikä on kaikkein tärkein tieto valuuttakaupalle maailmassa tänään.

Analyytikot asettavat sormensa näille valuutta hinta kohteille tarkan valuuttamarkkinoiden fundamenttaalisen analyysin jälkeen. Valuuttakauppa analyytikot (http://www.forexyard.com/fi/market-analysis/) pohjaavat tämän hetkisen asiakas kysynnän EUR/USD:lle menneeseen tilastotietoon, verrattaen korko kehityksiin, kuten myös globaalin valuuttakaupan käyttäytymisellä. He ovat huomanneet, että sekä yksityinen että hallittu valuuttakauppa näyttävät vahvaa kysyntää Eurolle, päinvastoin kuin dollarille kun Raakaöljy markkinat työntävät maailmanlaajuista kysyntää USD:lle alaspäin. Monet OPEC maat ovat jo työntäneet assets eur alaisiin.

Forexyard analyysi on omillaan seisova ominaisuus valuuttakauppa (http://www.forexyard.com/fi/) asiakkaille tuoden heidän saatavilleen ajankohtaiset uutiset ja informaatiota, jota valuuttakaupan harjoittajat tarvitsevat. Ei pitämällä tätä tietoa itsellään talon sisäisenä salaisuutena vaan ennemminkin jakaen tämän tiedon jokaisella mahdollisella tavalla, analyytikoilla on ilo tietää, että he yksinkertaisesti ovat ainutlaatuinen valuuttakauppa tuote, minkä tasolle lähes yksikään muu valuuttakauppa yritys ei yllä.

Forexyard on maailmalla tunnettu valuuttakauppa meklari tarjoten parhainta mahdollista palvelua ja käyttäjäystävällistä alustaa yksityisille asiakkaille kuin myös hallituille tileille. Uudella ja innovatiivisella toiminnallisuudella, kuten kaupankäynti kaavioista, taatut stopit ja limitit, kapeat palkkio-osuudet ja kaiken kaikkiaan paras kaupankäynti tieto valuuttakauppaan.

Contact:
    FXYARD Limited, located at FxYard Limited