W. P. Carey rahoittaa yrityksen historian suurimman rahoituksen

02 touko, 2007, 15:49 BST Kohteesta W. P. Carey & Company, LLC

NEW YORK, May 2 /PRNewswire/ --

Sijoitusyritys W. P. Carey & Co. LLC (NYSE: WPC) ilmoitti tänään, että se aikoo tarjota noin 345 miljoonan euron rahoituksen saksalaiselle tee se itse -jälleenmyyntiyritykselle Hellweg Die Profi-Baumarkte GmbH & Co. KG:lle ("Hellweg") ja sen tytäryhtiöille - mikä on suurin rahoitus W. P. Careyn 30-vuotisen historian aikana.

Pitkäaikainen rahoitus järjestyy W. P. Careyn CPA(R) REIT -hallitusta rahastosarjasta Hellwegin kiinteistötytäryhtiön, Hellweg Vermogensverwaltung KG:n, osittaisen hankinnan yhteydessä ja lainoista, jotka on koottu 37 toimipisteeseen. Toimipisteiden kokonaispinta-ala on noin 300 000 neliömetriä ja ne sijaitsevat Saksan eri kolkissa.

Nämä tapahtumat ovat jatkoa 126 miljoonan euron myyntilainalle, jonka nämä kaksi yritystä solmivat 2005 - joka oli silloin W. P. Careyn suurin yksittäinen eurooppalainen investointi, jonka se suoritti hallittujen REIT CPA(R)-sarjan puolesta.

Vuonna 1905 puun jälleenmyyjäksi perustettu Hellweg on toiminut tee se itse -alalla viimeisen 35 vuoden ajan, ja sen omistaja on Reinhold Semer. Yrityksellä on 72 toimipistettä Saksassa ja seitsemän Itävallassa ja sillä on johtava markkina-asema Pohjois-Rein-Westfalen-alueella ja Suur-Berliinissä.

"Olemme tyytyväisiä voidessamme olla yhteistyössä Hellwegin kanssa jälleen", sanoi W. P. Carey Internationalin toimitusjohtaja Jan F. Karst. "Yksi tärkeimmistä tavoitteistamme W. P. Careyssä on muodostaa strategisia jatkuvia suhteita asiakkaittemme kanssa. Ensimmäisen taloustapahtumamme jälkeen Hellweg on havainnut pitkä tähtäimen investointikäytäntömme arvon ja halusi tehdä kanssamme yhteistyötä uudelleen. Tämä on todellakin osoitus W. P. Careyn asiakassuhteiden käsittelemisestä kumppanuutena."

"W. P. Carey oli alusta alkaen valmis täyttämään tarpeemme, joten tiesimme, että se voisi työskennellä kanssamme ja kehittää ja tarjota sellaisen monimutkaisen rahoitusrakenteen, joita tarvitsimme jatkokaupoissamme. Näistä kahdesta erillisestä tapahtumasta -- omaisuusyrityksemme osan myynnistä ja lainasta -- saatu pääoma on auttanut luomaan tukevan pääoman Hellwegin lähitulevaisuutta ajatellen. Olemme hyvin tyytyväisiä tulokseen ja odotamme innolla tulevaakin yhteistyötä W. P. Careyn kanssa", sanoi Reinhold Semer.

"Toivomme, että voimme toistaa menestyksen, jonka koimme Hellwegin kanssa, muiden eurooppalaisten, aasialaisten ja muiden yritysten kanssa", lisäsi W. P. Carey Internationalin pääjohtaja, Edward V. LaPuma. "Ja markkinoilla, joissa yritysten on oltava yhä luovempia, kykymme luoda uudenlainen liiketapahtuma perinteisten tapojen lisäksi auttaa asiakkaittamme ja erottaa meidät kilpailijoistamme."

W. P. Carey & Co. LLC

Vuonna 1973 perustettu W. P. Carey & Co. LLC on johtava maailmanlaajuinen kiinteistösijoitusyritys. Yritys tarjoaa pääoman hallintapalveluita tiloja tuottaville CPA(R)-sarjan kiinteistörahastoilleen. W. P. Carey Group, jolla on yli USD 5 miljardin pääoma, on yksi maailman suurimmista nettoleasing-rahoituksen tarjoajista yrityksille. Konsernilla on 14 maassa yli 800 kaupallista ja teollista kiinteistöä, joiden pinta-ala on yli 98 miljoonaa neliöjalkaa ja joiden arvo on noin USD 8,8 miljardia. http://www.wpcarey.com

Henkilöt, jotka haluavat saada tietoja W. P. Careyltä sähköpostitse voivat rekisteröityä osoitteessa http://www.wpcarey.com/alerts .

Tässä lehdistötiedotteessa on tulevaisuutta ennustavia lausekkeita, jotka on määritetty Yhdysvaltain osakelaeissa. Monet tekijät saattavat aiheuttaa sen, että yrityksen varsinainen tulos, suorituskyky tai saavutukset voivat poiketa merkittävästi ennustetuista. Näitä riskejä, trendejä ja epävarmuustekijöitä ovat yleinen talous, toimisto- ja teollisuuskiinteistöjen tarjonta ja kysyntä, korkotasot, rahoituksen saatavuus ja muut riskit, jotka liittyvät kiinteistöjen hankintaan ja omistukseen, kuten se, etteivät asukkaat maksa vuokraa tai että kustannukset voivat olla oletettua suuremmat. Lisätietoja tekijöistä, jotka voivat vaikuttaa yritykseen, on yrityksen ilmoituksissa, jotka on lähetetty Securities and Exchange Commissionille.

LEHDISTÖEDUSTAJA:
    Kristina McMenamin        Financial Dynamics