Walmart uudistaa sopimuksensa Trace Onen kanssa kaupan omien tuotemerkkien elinkaaren hallinnasta

16 loka, 2015, 10:29 BST Kohteesta Trace One

BOSTON, October 16, 2015 /PRNewswire/ --

Vähittäiskauppias tehostaa omien tuotemerkkien kehitystä käyttämällä yhteistyötekniikkaa

Trace One, joka on maailman johtava kaupan omien tuotemerkkien elinkaaren hallinnan (PLM) ratkaisujen ja liiketoiminnan läpinäkyvyyttä edistävien ohjelmistojen toimittaja vähittäiskaupalle, valmistajille ja toimittajille, kertoi tänään Walmartin uudistaneen Trace One PLM -sopimuksensa.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151015/277259LOGO )

"Omat tuotemerkit ovat kasvumme avaintekijöitä. Trace One on toimittanut tarpeisiimme sopivan järjestelmän ja ratkaisun", sanoo Jack Pestello, Senior Vice President Walmart Private Brands.

"Olemme iloisia ja ylpeitä siitä, että Walmart on päättänyt jatkaa sopimustaan Trace Onen kanssa", sanoo Jerome Malavoy, CEO Trace One. "Se on osoitus alustamme kattavuudesta sekä järjestelmämme eduista. Odotamme tulevaisuudelta jatkuvaa menestystä Walmartin kanssa."

Lisätietoja Trace Onesta on osoitteessa http://www.traceone.com.

Trace One

Trace One yhdistää kaikki toimitusketjuverkoston sidosryhmät nopeuttaakseen tuoteinnovaatioita ja tehden samalla toimitusketjusta läpinäkyvämmän. Trace One ylläpitää maailman suurinta kaupan omien tuotemerkkien kehitysverkostoa, johon kuuluu yli 20 000 yritystä 110 maassa. Niiden vuosittain tuottamien tuotteiden arvo on yli 300 miljardia dollaria. Yhtiöllä on toimisto Bostonissa, Chicagossa, Pariisissa, Lontoossa, São Paulossa, Lissabonissa, Madridissa ja Düsseldorfissa.

YHTEYDENOTOT:
Victoria Poor