Westcon Group laajentaa merkittävästi globaalia jakelusopimusta Polycomin kanssa

01 helmi, 2012, 18:27 GMT Kohteesta Westcon Group

MALMÖ, Ruotsi, February 1, 2012 /PRNewswire/ --

Täysi valikoima ääni- ja videoratkaisuja on nyt saatavilla partnereille Pohjoismaissa

Westcon Group, lisäarvoa tuottava jakelija koskien johtavan luokan yhtenäistä viestintää, verkko-infrastruktuuria, datakeskusta ja turvaratkaisuja globaalilla verkostolla erikoistuneita jälleenmyyjiä, laajensi tänään suhdettaan Polycom Inc.:n kanssa - tarjoten nyt yhtiön RealPresence-sovellusalustalla videokonferenssien ratkaisut läpi Pohjoismaiden. Välittömästi toimeen pantuna, Polycomin johtavat yhdentyneet ääni- ja video-ratkaisut ovat saatavilla Westconin jälleenmyyjille Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Suomessa.

Kumppanuudessa Westconin kanssa yli vuosikymmenen ajan, Polycomin standardi-pohjaiset yhdistetyt viestintäratkaisut olivat aiemmin saatavilla jälleenmyyjille Pohjois-Amerikassa ja osissa Eurooppaa. Yhtiön yhtenäistetty teknologia mahdollistaa maantieteellisesti hajautuneiden työvoiman yksiköiden viestintää ja yhteistyön suorittamista tehokkaammin ja tuottavammin yli etäisyyksien. Käyttäen Polycomin RealPresence Platform™:ia, asiakkaat voivat maailmanlaajuisesti olla yhteydessä ja yhteistyössä - tuottaen dramaattisia säästöjä sekä ajassa että kustannuksissa.

"Ei ole epäilystäkään että menestyksekkäät liiketoimintaoperaatiot vaativat saumatonta viestintää globaalin työvoiman läpi. Yhteistyön voiman valjastamiseksi, yhtiöt tarvitsevat oikeat video- ja ääniteknologiat ollakseen yhteydessä ja jakaakseen sisältöä," sanoi Martin Flensburg, Toimitusjohtaja, Westcon Nordicsilta. "Pitkäaikaisen ja erittäin menestyksekkään suhteen ollessa jo olemassa, Westcon on erittäin hyvin sijoittautuneena ajaakseen yhä edelleen Polycomin johtavia yhdistetyn viestinnän ratkaisuja Euroopan läpi."

Teollisuuden analyytikot ennustavat tällä hetkellä vahvaa kasvua yhdistetylle viestinnälle läpi Euroopan, Lähi-Idän ja Afrikan aina vuoteen 2015. Monien mukaan, markkinat saavuttavat lähes $17 miljardin laajuuden seuraavien 5:n vuoden aikana.

"Vaatimus skaalautuvalle ja yhteentoimivalle yhdistetyn viestinnän ratkaisulle kasvaa nopeasti ja Polycom jatkaa olemassa oloaan markkinoiden eturintamalla," sanoo Keith Carter, Polycomin varatoimitusjohtaja kanavakumppanuuksille Euroopassa, Lähi-Idässä ja Afrikassa. "Jos yhtiöt hyödyntävät oikeita video- ja ääniratkaisuja, on todellinen mahdollisuus ohjata liiketoiminnan kasvua. Westcon edelleen todistaa itsensä keskeiseksi strategiseksi kumppaniksi, ja me täysin odotamme tämän sopimuksen tuottavan lisälaajennuksen Polycom® RealPresence™ Platform-sovellusalustan ja Video Endpoint-ratkaisuiden läsnäololle Pohjoismaiden läpi."

Yli 25:n vuoden ajan, Westconin yhdistettyjen viestintäratkaisujen liiketoiminnan käytäntö on keskittynyt avustamaan jälleenmyyjä-partnereita tehokkaammin hyödyntämään toisiaan lähentyneitä teknologioita tuottaakseen uusien tulonlähteiden mahdollisuuksia. Käytäntö on kehittynyt toisiaan lähentyvien teknologioiden markkinoilla ja on jatkuvasti tunnistettuna myyjien ja kumppaneiden puolesta joidenkin markkinoiden tehokkaimpien tuotteiden tuottajana, partneriuden mahdollistajana ja myyntiohjelmissa.

Lisätietojen osalta liittyen Westcon Groupiin ja yhtiön täyteen valikoimaan, ole hyvä ja käy osoitteessa http://www.se.westcon.com tai http://www.westcongroup.com.

Polycomista

Polycom on globaali johtaja standardi-pohjaisissa yhdistetyissä viestintäratkaisuissa (Unified Communications - UC), telepresence-ratkaisut, videt, ja ääniohjaus Polycom RealPresence Platform-sovellusalustan pohjalta. RealPresence Platform-sovellusalusta on yhteensopiva laajimman skaalan kanssa koskien liiketoiminnan, mobiilisovellusten ja sosiaalisen soveltamisen ja laitteistojen ratkaisuja. Yli 400,000 organisaatiota luottaa Polycomin ratkaisuihin yhteistyön ja mistä tahansa sijaintipaikasta kasvoista-kasvoihin tapahtuviin tapaamisten toteutukseen ja suuremman tuotannon ja tehokkaan sitoutumisen osalta kollegoiden, partnerien, asiakkaiden ja näkymien osalta. Polycom, yhdessä sen laajan partnerien ekosysteemin kanssa, toimittaa asiakkaille parhaat omistamisen kokonaiskustannukset, skaalautuvuuden ja turvallisuuden - suoraan tiloihin, isännöityinä tai cloud-sovelluksina. Käy sivustolla http://www.polycom.eu tai linkity Polycomiin Twitter tai Facebook-sovelluksissa, ja LinkedIn-sivustolla.

Westcon Groupista

Westcon Group, Inc.  lisäarvoa tuottava jakelija koskien johtavan luokan yhtenäistä viestintää, verkon infrastrutuuria, datakeskusta ja turvasovelluksia globaalilla verkostolla erikoistuneita jälleenmyyjiä. Westconin tiimit luovat ainutlaatuisia ohjelmistoja ja toimittavat poikkeuksellista tukea kiihdyttääksen sen globaalien kumppaneiden liiketoimintaa. Vahvat suhteet Westcon Groupin organisaation joka tasolla mahdollistavat kumppaneiden saavan tukea joka on räätälöity juuri näiden tarpeisiin. Globaaleista logistiikan ja joustavista räätälöidyistä rahoitusratkaisuista ennakkomyyntiin, teknilliseen ja suunnittelun apuun, ythtiö työskentelee joustavuudella ja nopeudella markkinoiden olosuhteiden muuttamiseksi jotta voidaan saavuttaa nopein aika liikevaihdolle. Westcon Groupin portfolio markkinajohtaja myyjien osalta sisältää: Polycom, Brocade, Cisco, Juniper Networks, F5, Avaya, Check Point, ja Blue Coat. Lisätietojen osalta, ystävällisesti käy sivustolla: http://www.westcongroup.com.

Media-yhteydet:
Martin Flensburg