Yhdysvaltain postilaitos valitsee MessageWay(R)

08 marras, 2005, 14:00 GMT Kohteesta MessageWay Solutions, Inc

LIVONIA, Michigan, November 8 /PRNewswire/ --

- MessageWay toimittaa suurvolyymin EDI-ratkaisun Yhdysvaltain postilaitokselle

MessageWay Solutions, Inc, jonka pääkonttori sijaitsee Livoniassa, Yhdysvaltain Michiganissa, ja joka on yritystenvälisten sähköisen kaupankäynnin ratkaisujen johtava toimittaja, ilmoitti tänään, että Yhdysvaltain postilaitos on valinnut heidän yritystenvälisen päätuotteensa -- MessageWayn -- yhdistämään sähköisen kaupankäyntiympäristönsä.

Yhdysvaltain postilaitos on ottanut MessageWayn käyttöön hallitsemaan koti- ja ulkomaista EDI-viestiliikennettä. Ratkaisu tarjoaa hallitun tiedostonsiirron ja kattavat tietojen käännöksen yhdistelmän, jossa on täysi tiedostonsiirron näkyvyys ja hallittavuus.

MessageWay Solutionsin kehityspäällikön Bob Chealin mukaan MessageWay on suunniteltu juuri Yhdysvaltain postilaitoksen kaltaisiin ympäristöihin. "Kaikki asiakkaamme haluavat yhdistää tietoliikenneratkaisunsa. MessageWay on yksittäinen ratkaisu, joka tarjoaa kattavan asiakaspään tekniikan sekä erinomaiset palveluväylän toiminnot tietojen hallintaa yrityksen sisällä."

MessageWay Solutionsin pääjohtaja Greg Faubert sanoi: "MessageWayn avulla asiakkaamme voivat poistaa erillisten yritystenvälisten ratkaisujen ja eri tietoliikenneympäristöjen välisen viestinnän tarpeen. Yksittäinen ratkaisu alentaa kustannuksia ja poistaa samalla tärkeiden asiakaskauppatietojen menetyksen riskin.

MessageWay Solutions, Inc. mahdollistaa 2 000 yrityksen, ASP- ja VAN-palveluidentarjoajien käyttää suojattua ja saumatonta kaupankäyntisuhdetta kumppaneittensa ja sisäisten sovellustensa välillä. Yrityksen hallitun tiedostonsiirtoratkaisun -- MessageWayn -- avulla asiakkaat pysyvät alati muuttuvan sähköisen kaupankäynnin muutosten vauhdissa. MessageWay Solutions on tarjonnut kattavia sähköisen kaupankäynnin ratkaisuja asiakkailleen maailmanlaajuisesti vuodesta 1987. Lisätietoja yrityksestä on osoitteessa http://www.messageway.com.

MessageWay on MessageWay Solutions, Inc:n Yhdysvalloissa ja muissa maissa rekisteröity tavaramerkki.

Web-sivusto: http://www.messageway.com

LÄHDE MessageWay Solutions, Inc