25 Nieuwe Redenen om je Gratis te Registreren bij Titanbet.com

- Geregistreerde leden kunnen profiteren van EUR 25 aan gratis bets tijdens hun eerste week gevolgd door een sign-up bij het populaire online sportsbook

05 Mei, 2011, 11:41 BST Van Titanbet.com

LONDON, May 5, 2011 /PRNewswire/ -- Online sports betting fans zijn blij met de nieuwe inschrijfaanbieding bij Titan Bet (http://www.titanbet.com/), waar nieuwe geregistreerde leden nu kunnen genieten ven EUR 25 aan gratis bets ( http://www.titanbet.com/free-bets-welcome-offer.html).

De aanbieding is simpel: Bij het inschrijven en storten ontvangen degene die inzetten een pending free bet aanbieding welke geldig is voor 7 dagen. Ze moeten ten minste één qualifying bet plaatsen (kansen van 2.0 of hoger) en die bet settelen (winst of verlies) binnen deze periode. Hun gratis bet totaal zal gelijk zijn aan de eerste settled qualifying bet en is ook 7 dagen geldig.

Deze flexibele uitbetalingsstructuur staat nieuwe leden toe zichzelf bekend te maken met Titan Bet's allernieuwste sportsbook platform voordat ze kiezen waar ze hun gratis bet credits zullen plaatsen. Bestaande leden worden verder gestimuleerd door de sportsbook's indrukwekkende line-up van winstgevende promotieaanbiedingen (http://www.titanbet.com/promotions.html), inclusief de Titan Bet Challenge, Multi Bet Bonussen en unieke Cashback aanbiedingen.

Titan Bet's nieuwe sign-up aanbieding valt samen met twee van het seizoens meest verwachtingsvolle sportevenementen, de UEFA Champions League finale en de NBA Playoffs. Met zoveel winnende promoties en een aantal van de beste kansen in de industrie bij deze hoofdevenementen, is er nog nooit een betere tijd geweest om je te registreren bij Titan Bet.

About Titanbet.com:

Titanbet.com is een full service site voor sportweddenschappen die spelers real-time, live weddenschappen op sportevenementen biedt van over de hele wereld. Titanbet.com biedt voetbal, rugby, American football, honkbal, basketbal, tennis, cricket, autosport en meer, uit Europa, Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Afrika en Azië. Titan Bet is een product van Euro Partners - het grootste en meest gevestigde affiliate programma voor Playtech-licentiehouders in de hele wereld. Bezoek Titan Bet ( http://www.titanbet.com/) voor meer informatie.

BRON Titanbet.com