500.000 C1000 klanten zijn al verrast door boodschappen verrassingspakket

30 Jul, 2009, 16:29 BST Van Schuitema N.V.

AMERSFOORT, Nederland, July 30 /PRNewswire/ -- Vlak voor de start van de vierde actieweek is het duidelijk dat het bij C1000 geen komkommertijd is! Het 500.000ste boodschappen verrassingspakket heeft een eigenaar gevonden. De heer van Dijk was de gelukkige. Bij C1000 Overvecht ontving hij uit handen van bedrijfsleider Sjef van Zijl het 500.000ste pakket: 'Ik ben helemaal verrast dat ik de 500.000ste klant ben die een pakket ontvangt. Nu snel naar huis om te kijken wat erin zit!'.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (http://www.anp-photo.com) en zichtbaar op http://www.perssupport.nl

Zegels sparen

Elke klant van C1000 krijgt gedurende de actieperiode bij elke EUR10,- die aan boodschappen besteed wordt een spaarzegel. Een volle spaarkaart van 25 zegels geeft recht op een pakket. In dat pakket, dat een waarde van EUR 20,- heeft, zitten allerlei verschillende producten. Gedurende de actieperiode worden bij C1000 ook wekelijks speciale zomerse producten aangeboden met 25% korting en zijn er drie aanbiedingen waarbij klanten een extra spaarzegel krijgen waardoor het sparen extra snel gaat.

Commercial

Klanten van C1000 mogen zo vaak meedoen als ze willen; elke volle spaarkaart is goed voor een boodschappen verrassingspakket. De actie wordt dan ook ondersteund met een reclamecampagne op TV en in de dagbladen. De TV commercial is inmiddels genomineerd voor 'Gouden Loekie van de maand'.

BRON Schuitema N.V.