Aandeelhouders ARCADIS stemmen in met Aandelensplitsing

13 Mei, 2008, 11:59 BST Van ARCADIS NV

ARNHEM, Nederland, May 13 /PRNewswire/ -- ARCADIS, de onderneming die internationaal adviezen, ontwerpen, ingenieurs- en managementdiensten levert, heeft vandaag bekend gemaakt dat de Algemene Vergadering van Aandeelhouders in haar vergadering van 7 mei jongstleden goedkeuring heeft gegeven aan de statutenwijzigingen die nodig zijn om een splitsing van het aandeel ARCADIS mogelijk te maken.

Ten behoeve van de aandelensplitsing zal op 15 mei 2008, na beurs, de nominale waarde van elk aandeel worden verhoogd naar EUR 0,06. Direct daarna zal ieder aandeel worden gesplitst in drie aandelen met een nominale waarde van EUR 0,02 elk ('nieuwe aandelen'). Met ingang van 16 mei 2008 zullen deze 'nieuwe aandelen' worden verhandeld op Euronext Amsterdam.

ARCADIS is een internationale onderneming die projectmanagement, ontwerpen, adviezen en ingenieursdiensten levert voor het verbeteren van bereikbaarheid, duurzaamheid en leefbaarheid. Infrastructuur - Milieu - Gebouwen. ARCADIS ontwikkelt, ontwerpt, implementeert, onderhoudt en exploiteert projecten. Voor bedrijven en overheden. Met meer dan 13.500 mensen en EUR 1,5 miljard omzet. Multinationaal aanwezig met een dicht netwerk van kantoren en kennis en ervaring van internationaal niveau. Gericht op meerwaarde voor klanten. Verantwoordelijk en betrokken, denken en doen. Resultaat telt. http://www.arcadis-global.nl.

PRN NLD

BRON ARCADIS NV