Aandeelhoudersvergadering en Resultaten Eerste Kwartaal 2008 live te volgen op Internet via Video en Audio Webcast

29 Apr, 2008, 18:51 BST Van ARCADIS NV

ARNHEM, Nederland, April 29 /PRNewswire/ --

- Datum en tijd: Woensdag 7 Mei 2008, 14:00 en 17:00 uur

ARCADIS (Euronext: ARCAD) zal op 7 mei aanstaande vóór beurs de resultaten bekendmaken van het eerste kwartaal 2008. Tevens zal op die dag de Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA) worden gehouden. De AVA begint om 14:00 uur en zal live worden uitgezonden via een video webcast.

Daarnaast zal op deze dag om 17:00 uur een conference call worden gehouden voor financieel analisten die live via audio webcast zal worden uitgezonden. CEO Harrie Noy, CFO Ben van der Klift en Directeur Investor Relations Joost Slooten, geven dan een nadere toelichting op de gepubliceerde resultaten.

Geïnteresseerden kunnen meeluisteren via een link op de beleggerpagina van de ARCADIS website op het volgende webadres http://www.arcadis-global.nl/investors. Bezoek voorafgaand aan de start van de audio webcast de website om u te registreren en te controleren of u over de juiste audio software beschikt. Na afloop van de webcasts wordt een archiefexemplaar via dezelfde website beschikbaar gemaakt.

ARCADIS is een internationale onderneming die projectmanagement, ontwerp, adviezen en ingenieursdiensten levert voor het verbeteren van bereikbaarheid, duurzaamheid en leefbaarheid. Infrastructuur - Milieu - Gebouwen. ARCADIS ontwikkelt, ontwerpt, implementeert, onderhoudt en exploiteert projecten. Voor bedrijven en overheden. Met meer dan 13.000 mensen en ruim EUR 1,5 miljard omzet. Multinationaal aanwezig met een dicht netwerk van kantoren en kennis en ervaring van internationaal niveau. Gericht op meerwaarde voor klanten. Verantwoordelijk en betrokken, denken en doen. Resultaat telt.

PRN NLD

BRON ARCADIS NV