Accuity verbetert de prestaties van Compliance Link, zijn toonaangevende oplossing tegen het witwassen van geld

15 Jun, 2010, 15:05 BST Van Accuity

SKOKIE, Illinois, June 15, 2010 /PRNewswire/ --

- De nieuwe versie biedt de gebruikers een complete, gestroomlijnde beschermingsfunctie

Accuity, de toonaangevende leverancier van routinginformatie inzake wereldwijde betalingen, beschermende software en diensten tegen het witwassen van geld (AML), introduceert een nieuwe versie van Compliance Link (http://www.accuitysolutions.com/so-cs-compliance-link.html), zijn modulaire beschermingssysteem voor bedrijven tegen verboden transacties. Versie 1.3 van de sturende oplossing zal in de loop van deze maand beschikbaar zijn voor klanten en een aantal verbeteringen bevatten die zullen helpen om beschermingsprocessen van de gebruikers te stroomlijnen.

Accuity's Compliance Link, dat door klanten over de hele wereld wordt gebruikt, stelt organisaties in staat hun screening- en vergelijkingsprocedures te consolideren door het verschaffen van een unieke, schaalbare, multi-functionele oplossing, die de voordelen combineert van de screeningfilters, waarmee Accuity-klanten sinds 1994 reeds vertrouwd zijn, met functies en een functionaliteit die van essentieel belang zijn om aan de huidige eisen te voldoen.

In de versie 1.3 van Compliance Link zijn meerdere belangrijke verbeteringen opgenomen waaronder:

-- Op maat gesneden tussentijdse vergelijkingsstatussen die aangepast
       kunnen worden aan de bedrijfsprocedures en de landstaal van de klant
    -- Formatteren van informatie, alsmede uitprinten hiervan direct vanaf
       het overzichtsscherm, verwijderen van de tussenstages van het
       overzichtsproces
    -- Een nieuw overzicht, speciaal ontwikkeld voor transacties, waarmee
       gebruikers een overzicht van alle coïncidenties wordt geboden binnen
       een enkele inputinformatie waardoor de tijd wordt gereduceerd die
       nodig is om coïncidienties te wissen
    -- Een nieuwe coïncidentie-indicator (d.w.z. PEP tegen
       straflijstcoïncidentie) zodat gebruikers gescheiden workflows kunnen
       bepalen, afhankelijk van het type lijst waarop de coïncidentie niet
       wordt vermeld
    -- Naamwijziging van uiteindelijke identificatiemiddelen van
       coïncidenties voor een nauwkeurigere weergave van hun werkelijke
       status (d.w.z. "Goed" heet nu "Vals Positief" en "Geblokkeerd" heet nu
       "Werkelijke Coïncidentie")

"Accuity heeft een gevestigde reputatie inzake het voorzien van de markt van innovatieve oplossingen die de naleving van AML en KYC bevorderen," aldus Brent Newman, managing director van Accuity's Product and Data. "Wij leggen ons toe op de verbetering van Compliance Link d.m.v. nieuwe functies en functionaliteit die onze gebruikers in staat zullen stellen hun procedures te stroomlijnen en besparingen te bereiken zowel op het gebied van inspanning als geld dat besteed wordt aan controleactiviteiten."

Accuity zal de nieuwe versie van Compliance Link presenteren op de ABA Regulatory Compliance Conferentie die deze week in San Diego, Californië, wordt gehouden. Deelnemers kunnen Accuity bezoeken op standnummer 409 voor een voorproefje van de verbeteringen. Tevens kan voor meer informatie over de nieuwe versie van Compliance Link contact worden opgenomen met ComplianceLinkInfo@AccuitySolutions.com.

Over Accuity

Accuity is de toonaangevende leverancier van routinginformatie inzake wereldwijde betalingen, beschermende software en diensten tegen het witwassen van geld (AML), die organisaties in diverse bedrijfssectoren in staat stellen om een maximale efficiëntie en een correcte uitvoering van hun transacties te bewerkstelligen. Als het officiële registratieorgaan van ABA-banknummers sinds 1911 beheert Accuity de meest gezaghebbende en uitgebreide databases wereldwijd met een reputatie die steunt op de juistheid en de kwaliteit van onze gegevens, producten en diensten. Sinds meer dan 150 jaar bevinden zich onder onze klanten over de hele wereld, met vestigingen in meer dan 150 landen, C-level-executives, managers en professionals op het gebied van de technologie. De oplossingen en diensten die wij bieden worden geleverd in uiteenlopende formaten teneinde in de behoefte van elk van hen te voorzien. Bezoek voor meer informatie http://www.accuitysolutions.com.

BRON Accuity