Active 24 introduceert de nieuwe standaard in hosting

04 Apr, 2006, 08:00 BST Van Active 24

HILVERSUM, Nederland, April 4 /PRNewswire/ -- Hosting provider Active 24 heeft op 1 april met trots de nieuwe standaard in hosting gepresenteerd, door de meest complete productsamenstelling in de markt neer te zetten.

Active 24 introduceert verbeterde hostingfaciliteiten, een volledig vernieuwde website en een uniek control panel. Active 24 gaat de markt op met het meest complete hostingpakket, met een ongeëvenaarde prijs/kwaliteit verhouding.

Er is een duidelijk verschil tussen het particuliere en zakelijke aanbod van de pakketten, die beter zijn afgestemd op de doelgroep. Active Home is een compleet consumentenpakket dat alles heeft wat nodig is om eenvoudig e-mail te versturen, een website, foto's en blog te publiceren onder eigen naam. Active Business biedt een complete set instrumenten voor professionals, die het mogelijk maakt zakelijke online activiteiten uit te breiden met onderdelen als SQL en SharePoint.

De belangrijkste verandering die klanten zullen ervaren is het vernieuwde ontwerp van het control panel: My Account. Met My Account kunnen klanten zelfstandig veranderingen aanbrengen aan de instellingen van hun producten, de voorkeuren voor hun facturering beheren, online rekeningen betalen, producten upgraden, nieuwe producten kopen enzovoort...

"Ons enige en belangrijkste doel is om alle processen te vereenvoudigen en daardoor gemakkelijke, eenvoudig te gebruiken hostingfaciliteiten aan te bieden, in combinatie met een betrouwbare en deugdelijke servicestandaard", verklaart Jaap Zuiderveld, CEO van Active 24.

Ook de compleet vernieuwde website, biedt een volledig nieuwe ervaring op het gebied van navigeren. Hierdoor vinden bezoekers op een heldere, overzichtelijke en gemakkelijke manier alle informatie die ze nodig hebben bij de aanschaf of het gebruik van de producten en diensten.

Active 24 streeft er naar om continu haar producten en diensten te blijven verbeteren, door in te spelen op veranderingen in de markt en te luisteren naar de wensen van de klant. Hierdoor blijven de producten en diensten van Active 24 de standaard in hosting.

Ervaar de nieuwe standaard in hosting en bezoek www.active24.nl!

Active 24

Powerful Hosting - Surprisingly Easy

Over Active 24

Active 24 is de toonaangevende, netwerkonafhankelijke aanbieder van internet-hostingdiensten in Europa.

Het bedrijf richt zich op het leveren van complete en rendabele internetoplossingen die relevante, modulaire en gestandaardiseerde producten combineren met uitzonderlijke gebruikersvriendelijkheid.

BRON Active 24