Ad Hoc Data nu ook leverancier van adressenbestanden voor België

23 Dec, 2008, 14:16 GMT Van Ad Hoc Data

ALPHEN AAN DEN RIJN, Nederland, December 23 /PRNewswire/ -- Ad Hoc Data, een grote leverancier van adressenbestanden, richt haar pijlen op Europese uitbreiding. Na Duitsland is Ad Hoc Data nu ook in België als leverancier van adressenbestanden van start gegaan.

De adressenbestanden van Ad Hoc Data behoren met een totaal van 1 miljoen adressen tot de meest actuele en complete adressenbestanden van België. Ad Hoc Data biedt adressen van zowel bedrijven als (non profit-) organisaties en verenigingen. Via een onlineverbinding hebben klanten onbeperkte toegang tot de adressenbestanden. De adressenbestanden zijn in te delen op basis van vele selectiecriteria, zoals bedrijfsgrootte, branche of regio. Daardoor zijn de adressenbestanden uitermate geschikt voor direct mailings, faxmailings, telemarketing acties en e-mailmarketing.

In Nederland is Ad Hoc Data met een bestand van 1,9 miljoen bedrijfsadressen één van de grootste spelers in de markt. Sinds 2007 is Ad Hoc Data al actief op de Duitse markt met in totaal 5 miljoen adressen. Op 1 december jl. werd ook Ad Hoc Data België een feit. In 2009 volgen Zwitserland, Oostenrijk en Frankrijk. "Daarmee wordt Ad Hoc Data in 1 klap een grote speler op de Europese markt", aldus directeur Jeroen Duvekot.

Ook het aanbod van adressenbestanden op de Nederlandse markt wordt niet uit het oog verloren. Zo voegde het bedrijf in 2007 een belangrijk extra selectiecriterium toe: faillissementen en startende ondernemingen. Duvekot: "Ook in de toekomst zullen wij blijven zoeken naar interessante uitbreidingen van ons product en toepassingen hiervan. Zo zijn wij recent gestart met een nieuwe toepassing, CUBIC genaamd. Dit is een SOAP-koppeling tussen de actuele online adressenbestanden van Ad Hoc Data en elk willekeurig softwarepakket voor het vastleggen van bedrijfsgegevens. Denk daarbij bijvoorbeeld aan CRM- en ERP-pakketten." Dankzij deze koppeling worden de eigen bedrijfsgegevens automatisch gesynchroniseerd, ontdubbeld en up-to-date gehouden met de adressenbestanden van Ad Hoc Data.

Ad Hoc Data is onderdeel van Ad Hoc BV in Alphen aan den Rijn.

http://www.adhocdata.nl; http://www.adhocdata.be; http://www.adhocdata.de

BRON Ad Hoc Data