Aegon publiceert jaarverslag over 2013 en geïntegreerde 'Review 2013'

21 Maa, 2014, 11:45 GMT Van Aegon N.V.

DEN HAAG, March 21, 2014 /PRNewswire/ --

Aegon N.V. heeft zijn jaarverslag over 2013 gepubliceerd en tevens het 'Annual Report on Form-20F' gedeponeerd bij de Amerikaanse toezichthouder SEC.

Net als in de afgelopen jaren, heeft Aegon vandaag naast het jaarverslag ook zijn geïntegreerde review gepubliceerd. Dit verslag geeft een toegankelijk overzicht van de strategische doelstellingen van Aegon, het business model, de risicofactoren, de governance, de omgeving waarin het bedrijf opereert en van de financiële en niet-financiële resultaten.

In het 'Review 2013' wordt onder meer ingegaan op de waardeketen van de onderneming en hoe Aegon reageert op belangrijke trends in de levensverzekerings- en pensioenindustrie, zoals demografische veranderingen en de digitalisering van de distributie van financiële producten.

Een elektronische Engelstalige versie van het jaarverslag over 2013 en de het 'Review 2013' zijn in te zien op de corporate website aegon.com. Binnenkort is het 'Review 2013' ook in het Nederlands beschikbaar. Gedrukte exemplaren kunnen via de website worden aangevraagd. De overige documenten voor de Algemene Vergadering van Aandeelhouders - waaronder de agenda - zijn vanaf 9 april 2013 beschikbaar.

Voor  het  officiële  Engelstalige  persbericht  verwijzen  wij  naar  de  corporate  website aegon.com.

OVER AEGON

Aegon, de internationale aanbieder van levensverzekeringen, pensioenen en vermogensbeheer, heeft activiteiten in meer dan 25 landen in Amerika, Europa en Azië. Aegon heeft ruim 26.500 medewerkers en miljoenen klanten overal ter wereld. Het hoofdkantoor is gevestigd in Den Haag. Voor verdere informatie: aegon.com.

Robin Boon
+31-070-344-8956