Affymax maakt beursintroductie bekend

15 Dec, 2006, 17:07 GMT Van Affymax, Inc.

PALO ALTO, Californië, December 15 /PRNewswire/ --

Affymax, Inc. (Nasdaq: Affy), een farmaceutisch bedrijf dat zich bezig houdt met het ontwikkelen en testen van geneesmiddelen, maakte vandaag bekend dat zij de prijsstelling van haar eerste openbare emissie van 3,7 miljoen gewone stockaandelen heeft gesteld op 25 dollar per aandeel. Alle aandelen worden uitgegeven door Affymax. Het gewone aandelenkapitaal zal verhandeld worden op de Nasdaq Global Market onder het handelssymbool "AFFY".

Morgan Stanley & Co. Incorporated treedt op als leidende beursgangbegeleider voor de emissie. Cowen and Company, LLC, Thomas Weisel Partners LLC en RBC Capital Markets treden op als co-managers voor de emissie. Affymax heeft de bovengenoemde financiële instellingen een optie van 30 dagen toegezegd om een extra 555 000 aandelen te verwerven zodat een eventuele over-allotment gedekt is.

Dit persbericht is niet bedoeld als en vormt geen (onderdeel van een) aanbod tot het verkopen of uitnodiging tot het kopen van effecten, noch zal er enige verkoop van deze waardepapieren in welke Staat dan ook plaatsvinden, waar een aanbod, verzoek of verkoop onwettig zou zijn voordat deze onder de geldende registratieverklaring van die Staat zijn geregistreerd en gekwalificeerd. Ieder bod of verkoop dat plaatsvindt, kan alleen geëffectueerd worden op basis van het gepubliceerde biedingsbericht waarin alle voorwaarden van het bod zijn vastgelegd.

Een kopie van het biedingsbericht gerelateerd aan deze emissie kan worden opgevraagd door contact op te nemen met Morgan Stanley & Co. Incorporated, 180 Varick Street, New York, NY, 10014, t.a.v. Prospectus Department, of door te bellen met +1-866-718-1649 of per e-mail: prospectus@morganstanley.com.

Over Affymax, Inc.

Affymax, Inc. is een farmaceutisch bedrijf dat zich bezig houdt met het ontwikkelen en testen van geneesmiddelen. Het bedrijf ontwikkelt medicijnen op novel-peptide basis om de behandeling van ernstige en vaak levensbedreigende situaties te verbeteren. Hematide (TM), het belangrijkste kandidaatproduct van het bedrijf voor de behandeling van anaemie geassocieerd met chronische nieraandoening en kanker, bevindt zich momenteel in klinische proefperiode fase 2.

Website: http://www.affymax.com

BRON Affymax, Inc.