Afkoping Fannie Mae

14 Apr, 2006, 15:00 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, April 14 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal het hoofdbedrag aangegeven op de volgende obligatie-uitgave, terugkopen op de hieronder aangegeven aflossingsdatum. De afkoopprijs is gelijk aan 100 procent van het afgekochte hoofdbedrag plus daar bovenop de cummulatieve rente op de aflossingsdatum:

Hoofd-         Obligatie-   Rente-   Vervaldatum    CUSIP    Aflossings-
    bedrag         type         voet                             datum

US$150.000.000   MTN       3,000%     26 april     3136F5RV5  26 april
                                           2019                    2006

Fannie Mae is een bedrijf dat is genoteerd op de beurs van New York. Het bedrijf werkt conform federale statuten. Fannie Mae wil de Amerikaanse Droom via zijn American Dream Commitment voor miljoenen starters toegankelijk maken door de huizenmarkt voor deze groep uit te breiden. Tevens wil het bedrijf het percentage huizenbezitters opstuwen tot 55 procent, het bezitten en huren van een huis voor miljoenen families die hun huis dreigen te verliezen, verbeteren en de hoeveelheid beschikbare en betaalbare huizen uitbreiden, daar waar dat het meeste nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kunt u vinden op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae