Aflossing Fannie Mae

28 Maa, 2008, 16:42 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, March 28 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsommen aflossen voor de volgende effectenkwesties op de hieronder aangegeven aflossingsdata, tegen een aflossingsprijs die gelijk staat aan 100 procent van de afgeloste hoofdsommen, plus daarop toegenomen rente tot de datum van aflossing:

(Alle bedragen in Amerikaanse dollars, tenzij anders is aangegeven)

Hoofdsom      Type    Rente-   Vervaldatum     CUSIP     Aflossingsdatum
                  effect   voet

$ 100.000.000   MTN    3,550%      7 april    3136F5MR9       7 april
                                         2009                      2008
     $ 36.545.000   MTN    6,000%      7 april    3136F7YJ0       7 april
    $ 250.000.000   MTN    5,500%      9 april    31359M7B3       9 april
                                         2012                      2008
    $ 100.000.000   MTN    7,520%   11 januari    31359M3C5      11 april
                                         2017                      2008
      $ 3.400.000   FINP   5,000%    7 oktober    3135A0P60       7 april
                                         2011                      2008
      $ 8.023.000   FINP   5,000%    8 oktober    3135A0Q44       8 april
      $ 3.660.000   FINP   4,750%      9 april    3135A0P52       9 april
                                         2010                      2008

Fannie Mae is een bedrijf dat in bezit is van aandeelhouders met een openbare missie. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten behoeve van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere kredietverschaffers genoeg fondsen hebben om leningen tegen lage tarieven te verstrekken aan mensen die een huis kopen. 2008 is het zeventigste jaar waarin we onze diensten aanbieden op de Amerikaanse huizenmarkt. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van aankoop of verkoop van een bepaalde belegging. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier worden vermeld, moet enkel worden gemaakt op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële positie. Raadpleeg in geval van twijfel een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae