Aflossing Fannie Mae

01 Apr, 2008, 15:00 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, April 1 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsom aflossen voor de volgende effectenemissie op de hieronder aangegeven aflossingsdatum tegen een aflossingsprijs die gelijk is aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus daarop verschuldigde rente tot de aflossingsdatum:

Hoofdsom     Type  Rentevoet     Verval-       CUSIP      Aflossings-
                Waardepapier           datum                     datum

US$6.115.000  FINP  5,000%  11 oktober 2011   3135A0Q51  11 april 2008
     US$50.000.000  MTN   6,000%  11 oktober 2011   3136F73Y1  11 april 2008
    US$250.000.000  MTN   5,630%  11 april 2012     31359M7S6  11 april 2008
     US$19.329.000  FINS  4,000%  19 augustus 2016  3136F56M8  11 april 2008
     US$15.000.000  MTN   5,500%   7 april 2021     3136F7WY9  11 april 2008

Fannie Mae is een bedrijf dat in bezit is van aandeelhouders met een openbare missie. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten behoeve van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere kredietverschaffers genoeg fondsen hebben om leningen tegen lage tarieven te verstrekken aan mensen die een huis kopen. Het jaar 2008 markeert het 70e jaar dat we actief zijn op de Amerikaanse woningmarkt. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van aankoop of verkoop van een bepaalde belegging. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier worden vermeld moet enkel worden gemaakt op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële positie. Raadpleeg in geval van twijfel een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae